شنبه8 ارديبهشت 1403     Saturday, April 27, 2024
1401/03/11
کدخبر :66246
38
چاپ :

جشن صعود مس کرمان به لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود

با مدیرعامل شرکت مس درباره ایفای تعهدات در قبال تیم مس کرمان نیز مذاکره شده که پذیرفته و ۲۰ خرداد جشن صعود مس کرمان به لیگ برتر برگزار می شود و پاداش بازیکنان نیز برای آن روز در نظر گرفته شده است.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی در حاشیه حضور در تمرین تیم فوتبال مس کرمان اظهار داشت: در مجموعه صنعت مس علاقه مند نبودند که استان کرمان دو تیم در لیگ برتر داشته باشد و ما می گفتیم شرکت ملی مس ظرفیتی برای آوردن استعدادهای عظیم در عرصه های مختلف و قابل تقدیر است که از ظرفیت ها پشتیبانی کند.
وی افزود: متاسفانه در بدنه شرکت ملی مس برخی افراد نه تنها همکاری نداشتند که سر بزنگاه کارشکنی می کردند و در سال های گذشته اتفاقاتی می افتاد و تصمیماتی می گرفتند که کل زحمت های بچه ها به هدر می رفت.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، پورابراهیمی بیان داشت: مدیرعامل فعلی شرکت مس در این موضوع ایستاد و با مخالفت آقایانی که نمی خواستند تیم مس بالا برود، مقابله کرد که از وی تشکر می کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: بنده در نامه ای به مدیرعامل فعلی شرکت مس مطرح کردم ظرفیت تیم مس به واسطه فرزندان بومی استان کرمان ایجاد و باید این ظرفیت حفظ شود؛ مساله دیگر انگیزه این تیم است که بین تیم های صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد و درخواست داریم این ظرفیت و تعصب حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال و کادر فنی مس باید با کشف استعدادها و پرورش آنها برای باشگاه درآمدزایی کند گفت: با مدیرعامل شرکت مس درباره ایفای تعهدات در قبال تیم مس کرمان نیز مذاکره شده که پذیرفته و مساله دیگر اعطای پاداش به اعضای تیم است که ۲۰ خرداد جشن صعود مس کرمان به لیگ برتر برگزار می شود و پاداش ها برای آن روز در نظر گرفته شده است.

پورابراهیمی با بیان اینکه ما روی تیم مس برای جام باشگاه های آسیا حساب باز کرده ایم زیرا این سابقه را داشته است، افزود: بچه های کرمان فصل جدیدی از حضور تیم فوتبالشان را در کشور انتظار دارند و امیدواریم با اقتدار، توانمندی و تعصب کار بخوبی پیش برود و شاهد موفقیت روزافزون تیم باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: کرمان دیروز با کرمان امروز فرق می کند زیرا ما نام آوری به نام حاج قاسم سلیمانی داریم که نام کرمان با نام سردار عجین شده و پهلوانان و آزادمردان دنیا به ایشان افتخار می کنند لذا ورزش و فوتبال ما در این حوزه باید در شان و جایگاه سرداری باشد که نام کرمان را بلند کند.

پورابراهیمی خطاب به اعضای تیم فوتبال مس کرمان تصریح کرد: ورزش را با روحیه مردانگی، جهاد و مقاومت حاج قاسم عجین کنید و افتخار ماست که سرباز حاج قاسم باشیم و در مسیر او گام برداریم؛ ما نیز در کنار شما و مطمئن هستیم در لیگ برتر شاهد موفقت های خوبی برای شما خواهیم بود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.