جمعه7 ارديبهشت 1403     Friday, April 26, 2024
1400/01/21
کدخبر :45660
32
چاپ :

جزئیات محدودیت‌های کرونایی در کرمان امروز اعلام می‌شود

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان کرمان در خصوص احتمال اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه امروز ظهر ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از خبر گزاری مهر،رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان کرمان در خصوص احتمال اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه امروز ظهر ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

عباس تقی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان کرمان اظهار کرد: جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا امروز شنبه تشکیل می‌شود و در صورت نیاز و با توجه به وضعیت شیوع کرونا در استان اعمال امکان اعمال محدودیت‌های جدید وجود خواهد داشت.

وی افزود: فعلاً تا تشکیل جلسه مدیریت کرونا اعمال محدودیت‌ها طبق مصوبه قبلی اجرا خواهد شد ضمن اینکه در شرایط فعلی مدیران باید منتظر ابلاغیه و ارسال مصوبه از سوی استانداری باشد و بر اساس طرح مدیریت هوشمند و رنگ بندی محدودیت‌های دورکاری را برای کارکنان زیر مجموعه خود اعمال کنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان کرمان گفت: در حال حاضر در مناطق قرمز کرونایی تنها گروه‌های شغلی یک می‌توانند فعالیت داشته باشند و سایر گروه‌های شغلی تعطیل هستند.

تقی‌زاده تصریح کرد: در رابطه با دانشگاه و مؤسسات آموزشی مثل کارکنان ادارات دولتی باید عمل شود همچنین فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی همچون نماز جمعه، مساجد و… باید تعطیل باشند.

وی گفت: در حوزه ترددها طبق طرح هوشمند عمل خواهد شد و ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی شهرهای قرمز و نارنجی به سایر شهرها و ورود خودروهای خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع می‌باشد که در صورت تخلف جریمه یک میلیون تومانی برای متخلفیان اعمال خواهد شد.

تقی‌زاده در خصوص برخورد با متخلفان بیان کرد: برخورد با متخلفان در حوزه اصناف بر عهده ادارات صمت می‌باشد ضمن اینکه دانشگاه علوم پزشکی به عنوان ناظر، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها نیز به عنوان همکار در این حوزه همکاری خواهند داشت.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در استان کرمان یادآور شد: در ادارات نظارت بر اجرای این طرح بر عهده سازمان اداری امور استخدامی است همچنین در آموزش عالی وزارت علوم، در آموزش و پرورش ادارات کل آموزش و پرورش، در حوزه فرهنگی و اجتماعی مانند نماز جمعه و … نظارت بر عهده ستاد استانی، شورای سیاستگذاری، سازمان تبلیغات و سازمان اوقاف است. نظارت بر ترددها نیز بر عهده ستاد استانی، پلیس راهنمایی و رانندگی و ادارات کل راه و شهرسازی می‌باشد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.