شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1402/09/16
کدخبر :98380
6
چاپ :

تنها بیمارستان پلیس در جنوب‌شرق کشور، نیازمند حمایت مسئولان کرمان

رئیس بیمارستان سیدالشهدای کرمان با اشاره به اینکه در صورتی که برای گسترش فضای بیمارستان حمایت شویم،عملکرد بیشتری در خدمت به مردم خواهیم داشت،گفت:انتظار ازمسئولان استان کرمان این است که به ما کمک کنند.

دکتر علی‌محمد سرداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان سیدالشهدا(علیه‌السلام) تنها بیمارستان پلیس در استان کرمان و پوشش دهنده جنوب‌شرق (استان‌های یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان) و مرکز مرجع معاینات تخصصی پلیس و گواهینامه رانندگی است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: از سال ۱۳۸۵ این مجموعه کار خود را آغاز کرده و متناسب با امکانات دست به توسعه زده و در این مدت ۸۷ تخت مصوب داشته اما تا ۹۶ تخت فعال برحسب ضرورت ارائه خدمت داده است.

سرداری بیان کرد: بیمارستان سیدالشهدای کرمان شامل بخش‌های بستری، اورژانس، داخلی زنان و مردان، جراحی، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، زنان و زایمان و ... است و همه تخصص‌ها را در بیمارستان داریم.

وی بیان کرد: این مرکز، بیمارستان دولتی نیست و از سوی دیگر تعرفه ما خصوصی نیست و از این رو کار سختی برای جذب نیرو داریم.

رئیس بیمارستان سیدالشهدای کرمان با اشاره به اینکه ضریب اشغال تخت‌های ما ۷۵ درصد به بالاست، تصریح کرد: به عموم مردم خدمات می‌دهیم و درمانگاه بیمارستان با همه تخصص‌ها فعال است.

وی با اشاره به اینکه یکی از موارد مورد تاکید در حوزه بهداشت، گسترش زایمان طبیعی است و تیم زنان و زایمان بیمارستان ما زایمان بدون درد را ایجاد کرده و اولین مرکز در این زمینه در استان کرمان است و بالاترین آمار زایمان طبیعی بدون درد را داریم و در دو سال اخیر افزایش دو برابری این آمار اتفاق افتاده است.

سرداری گفت: ماهیانه ۱۰ تا ۱۲ هزار پذیرش اورژانس و سرپایی و حدود ۱۰۰۰ بستری داریم و ۱۲ تخت بستری در اورژانس فعال است.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که برای گسترش فضای بیمارستان حمایت شویم، عملکرد بیشتری خواهیم داشت، افزود: انتظار ما از مسئولان استان کرمان این است به ما کمک کنند.

سرداری بیان کرد: منابع موردنیاز قابل تامین است و درخواست داریم منابع به صورت تسهیلات به ما پرداخت شود و در این زمینه کمک بلاعوض نمی‌خواهیم.

رئیس بیمارستان سیدالشهدای کرمان گفت: مجموعه با مشکل پارکینگ مواجه است و در زمین مجاور بیمارستان طراحی برای توسعه مجموعه انجام شده اما با شهرداری به مشکل برخوردیم.

وی افزود: در طرح توسعه بیمارستان، بخش جدید قلب و MRI جدید، بخش چشم و ... طراحی و هشت طبقه  ۸۰۰ متری شامل بخش‌های مختلف و پارکینگ دیده شده است.

سرداری با اشاره به اینکه شش ماه معوقات بیمه داریم، اظهار کرد: ۶۰۰ نیرو داریم و ۱۰۰ درصد حقوق کارکنان را خودمان پرداخت می‌کنیم.

سرداری در پایان با اشاره به فعالیت خیران حوزه سلامت بیان کرد: وقف در حوزه سلامت و همراهی خیران بخشی از مسائل را پوشش می‌دهد و مبالغ همراهی خیران با بیمارستان هر عددی که باشد، برای ما ارزشمند و کمک کننده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.