يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/02/16
کدخبر :46598
32
چاپ :

تعطیل کردن واحدهای تولیدی در استان قابل قبول نیست

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: «مقصران تعطیلی کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی باید پاسخگوی اقدامات خود باشند».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر این‌که تعطیل کردن واحدهای تولیدی در استان کرمان تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست، گفت: «مقصران تعطیلی کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی باید پاسخگوی اقدامات خود باشند».

وی همچنین تاکید کرد که ظرف یک ماه آینده باید تمامی کارگاه‌های تولیدی تعطیل شده در بخش‌های مختلف شناسایی شود تا زمینه‌ی بازگشت آن‌ها به چرخه‌ی تولید فراهم شده و با مرتکبین و مقصران تعطیلی این واحدها برخورد شود.

به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان کرمان، یدالله موحد در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی دادگستری کل استان کرمان، بیان کرد: «فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه‌ی مسائل کارگری، رونق اقتصادی، حمایت از مدیران تولیدی و مانع‌زدایی‌ها؛ دقیق، راهگشا و جامع بوده و باید محور عمل در تمامی حوزه‌ها قرار گیرد».

وی افزود: «وظیفه داریم تمام توان و ظرفیت‌های خود را به کار گیریم که هیچ کارگاه تولیدی در سطح استان تعطیل نشود و تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست که فردی مرتکب این خیانت شود که کارگاه مولدی را تعطیل کند».

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه بر حمایت از تولید، اظهار کرد: «تعطیل کردن واحدهای تولیدی در استان کرمان تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست و اگر اتفاق افتد، شخص مقصر تحت تعقیب قرار می‌گیرد و باید پاسخگوی اقدام خود باشد».

وی بر شناسایی کارگاه‌های تعطیل شده نیز تاکید کرد و گفت: «ظرف یک ماه آینده تمامی کارگاه‌های تولیدی تعطیل شده در بخش‌های مختلف باید شناسایی شود تا زمینه‌های بازگشت آن‌ها به چرخه‌ی تولید فراهم شده و با مرتکبین و مقصران تعطیلی این واحدها برخورد شود».

موحد ادامه داد: «در شرایط کنونی باید نگاه مثبتی به بخش تولید داشته باشیم و حمایت‌های بانکی از سرمایه‌گذاران باید به نحوی باشد که منافع آن‌ها نیز به خطر نیفتد».


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.