يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/03/26
کدخبر :48252
28
چاپ :

ترویج روحیه سلحشوری شهیدسلیمانی از اهداف سازمان دانش‌آموزی است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ترویج روحیه سلحشوری و فضایل اخلاقی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از اهداف جدید سازمان دانش آموزی است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ترویج روحیه سلحشوری و فضایل اخلاقی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از اهداف جدید سازمان دانش آموزی است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، صدیقه مرادی در نشست تبیین بازمهندسی فعالیت های سازمان دانش آموزی که با حضور قائم مقام رئیس سازمان دانش آموزی و جمعی از پیشتازان سازمان دانش آموزی، مربیان، نمایندگان مجلس دانش آموزی و خبرنگاران پانا برگزار شد افزود: یکی از بهترین بسترهایی که می تواند در تحقق اهداف سند تحول بنیادین کمک کند تا آموزش و پرورش بتواند دانش آموزانی خلاق، متفکر، هوشمند، توانمند، متدین، ایثارگر، از خود گذشته و آشنای کامل با تمام مهارت های زندگی پرورش دهد، سازمان دانش آموزی است.

وی ادامه داد: در کنار این سازمان باید زمینه ای ایجاد شود تا برای مربیان نیز امتیازهای خاصی در نظر گرفته شود و هر برنامه ای که برگزار می شود دانش آموزان سازمان دانش آموزی به آن برنامه شور و نشاط می دهند.

وی اظهار داشت: اگر قرار است جامعه مسیر توسعه پایدار و استقلال را طی کند باید دانش آموز ما در همه زمینه ها توانمند شود و آموزش های لازم را ببیند لذا مهارت هایی که سازمان دانش آموزی به دانش آموزان ارائه می کند بسیار سازنده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزی که در مجلس مسائل کشور را تحلیل می کند می تواند در آینده مسئولی مسئولیت پذیر و متعهد شود و این مهارت ها باید توسط سازمان دانش آموزی آموزش ارائه شود و بستر شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فقط سازمان دانش آموزی می تواند فراهم کند و تا زمانی که نیروی انسانی این سازمان عادلانه دیده نشود آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان هم ابتر خواهد ماند.  


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.