يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1400/04/20
کدخبر :50890
72
چاپ :

تراکتور در دقایق اضافی از سد گل گهر عبور کرد

تراکتور در دقایق اضافی از سد گل گهر عبور کرد

به گزارش ذل عالم به نقل از ایرنا، تیم تراکتور از هفته بیست و هفتم لیگ برتر در دقایق اضافه با تک گل عباس زاده مهمان خود تیم گل گهر را مغلوب کرد.

 دیدار تیم های تراکتور و گل گهر از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال شامگاه شنبه از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار شد.

در نیمه نخست این بازی شاگردان فیروز کریمی چندین بار حملاتی بر روی دروازه گل گهر ترتیب دادند که ثمری برای تیم تراکتور نداشت و خطرناکترین موقعیت تیم گل گهر هم در دقایق ۲۰ و ۴۰ بازی توسط رضا شکاری به وجود آمد که با عکس العمل تماشایی اخباری دروازه بان تراکتور دفع شد.

با شروع نیمه دوم هر ۲ تیم بازی سرعتی را در دستور کار قرار داده و برای گلزنی تلاش مصاعفی داشتند و در دقیقه ۸۵ مهاجمان گل گهر دروازه تراکتور را با خطر روبرو کردند که اخباری از روی خط دروازه مانع عبور توپ شد که لحظاتی با اعتراض بازیکنان گل گهر همراه شد.

در ادامه تراکتور در دقایق اضافی بازی توسط عباس زاده تک گل خود را به دست آورد تا یک بر صفر پیروز میدان شود.

تراکتور با ترکیب محمدرضا اخباری، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، سامان نریمان جهان(امین اسدی)، بهزاد سلامی، اکبر ایمانی، ابوالفضل ‌رزاق‌پور، مهدی تیکدری، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده مقابل گل گهر صف آرایی کرد.

تراکتور در دقایق اضافی از سد گل گهر عبور کرد

همچنین ​تیم گل‌ گهر مقابل تراکتور با ترکیب مهرداد بشاگردی، علیرضا آرتا، میلاد زکی‌پور، محمد آقا جانپور(بهنام برزای)، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، فرشید باقری(علی اصغر عاشوری)، سعید صادقی(علی دشتی)، رضا شکاری(امین پور علی)، مرتضی تبریزی(گادوین منشا) و یونس شاکری وارد میدان شد.

تراکتور در دقایق اضافی از سد گل گهر عبور کرد

تیم داوری این بازی را رضا کرمانشاهی، حسن یوسفی، محسن بابایی،محمد حسین ترابیان و علی نقی مصژفی نژاد بر عهده داشتند.

در طول بازی پیمان بابایی و یک بازیکن نیمکت نشین و یک نفر از کادر تیم تراکتور و سعید صادقی، محمد آقاجانپور و علی اصغر عاشوری کارت زرد گرفتند و در ادامه عاشوری با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

پس از گل تراکتور کادر فنی گل گهر اعتراص شدیدی به تصمیم داور داشتند که با چندین کارت زرد و قرمز همراه بود.

تراکتور با نتیجه یک بر صفر  امروز ۳۹  امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرده و تیم گل گهر با کسب ۳۸ امتیاز به رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس سقوط کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.