شنبه8 ارديبهشت 1403     Saturday, April 27, 2024
1402/11/29
کدخبر :102788
0
چاپ :

تخصیص ۱۰۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال گذشته کرمان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار کرد: پاداش پایان خدمت ۱۹۴ بازنشسته سال گذشته استان به مبلغ ۵۰.۵ میلیارد تومان به صورت ۱۰۰ درصد اختصاص یافته است.

محمدرضا وحیدی در یازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: در سال جاری میزان ابلاغ درآمد عمومی استان حدود ۳۲.۵ هزار میلیارد تومان بود که مصوب ۱۰ ماهه آن حدود ۲۷.۳ هزار میلیارد تومان و عملکرد ۱۰ ماهه استان در این زمینه حدود ۳۱.۷ هزار میلیارد تومان (معادل ۱۱۶ درصد) بوده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه در اسفندماه مازاد درآمد استان ابلاغ شود، بیان کرد: در قانون بودجه ۴۸.۵ همت کل بهره مالکانه کشور مصوبه شده که براساس تقسیم بندی حدود ۵۰ درصد آن سهم استان کرمان است و آخر دی ماه حدود ۱۴ همت آن در استان محقق شده است.

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان کرمان  با اشاره به قانون یک درصد خسارت و آلایندگی معادن گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان مصوب استان از این محل بود که ۴۱۸.۶ میلیارد تومان (معادل ۹۹ درصد) وصول شده است.

تاکنون حدود ۹۴ درصد اعتبارات هزینه‌ای به استان ابلاغ شده و تا چند روز آینده حقوق و عیدی کارکنان مشمول نظام بودجه‌ای استان پرداخت خواهد شد.

وحیدی میزان ابلاغ تخصیص اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای‌استان را حدود ۵۲.۶ درصد اعلام کرد و افزود: تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی در حال افزایش است لذا همه دستگاه‌های اجرایی باید مناقصه پروژه‌ها را انجام دهند تا برگشت پول نداشته باشیم.

وی در ادامه نیز گفت: امسال در کرمان جزء استان هایی بودیم که در همه بخش‌ها برنامه داشته و نتایج قابل توجهی در استان به دست آمد به طوری که رتبه فضای کسب و کار استان به چهارم رسید.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.