شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1400/04/15
کدخبر :50097
21
چاپ :

بیش از ۴۶۰ کیلوگرم تریاک در بم کشف شد

بیش از ۴۶۰ کیلوگرم تریاک در بم کشف شد

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۶۰ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران و درگیری پلیس بم با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کرمان، سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "شرق تهران" با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر به حوزه شهرستان بم از توابع استان کرمان مطلع و این موضوع را با ذکر نوع خودرو و زمان احتمالی ورود آن به پلیس این شهرستان گزارش دادند.

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم با رصد اطلاعاتی از تردد خودروی پژو مورد نظر در محدوده شهر بروات مطلع شدند و با حضور ضربتی در محل مورد نظر به این خودرو دستور ایست دادند، اما راننده با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد و ماموران نیز بلافاصله به تعقیب و مراقبت آن پرداختند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: ماموران پلیس طی این تعقیب و مراقبت با یک دستگاه خودروی پژو دیگر که راه پاک کن خودروی اول بود مواجه شدند که راننده آن با سد کردن مسیر و تیراندازی به سمت ماموران قصد داشت به فرار خودروی اول کمک کند اما راننده این خودرو نیز در مقابل آتش پرحجم ماموران از صحنه متواری و در ادامه خودروی اول با شلیک دقیق به لاستیک هایش متوقف شد.

سردار ناظری با اشاره به دستگیری راننده این خودرو تصریح کرد: ماموران طی این عملیات ضربتی از خودروی قاچاقچیان مسلح ۴۶۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک به همراه مقادیری مهمات و یک دستگاه بی سیم دستی کشف کردند که اقدامات اطلاعاتی به منظور شناسایی و دستگیری دیگر متهم مرتبط با این محموله و اساسا وارد ساختن ضربات سنگین تر به سوداگران مرگ در دستور کار قرار دارد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.