يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/01/31
کدخبر :45916
29
چاپ :

بیش از ۱۸میلیارد تومان برای درمان مددجویان کرمانی هزینه شد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: طی سال ۹۹ بیش از ۱۸ میلیارد تومان صرف هزینه‌های درمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و خانواده‌های نیازمند این استان شده است.

به گزارش دل عالم به نقل ز ایرنا،مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: طی سال ۹۹ بیش از ۱۸ میلیارد تومان صرف هزینه‌های درمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و خانواده‌های نیازمند این استان شده است.

یحیی صادقی شامگاه دوشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها اافزود: ین هزینه کرد در سرفصل‌های مختلف ازجمله درمان سوءتغذیه کودکان و مادران باردار، حق بیمه‌های تأمین اجتماعی مددجویان، درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج و ترک اعتیاد مددجویان و افراد نیازمند انجام‌شده است.

صادقی یکی از سیاست‌های راهبردی کمیته امداد را تقدم پیشگیری بر درمان مددجویان دانست و اظهار داشت: به همین منظور کمیته امداد با انجام خدمات غربالگری تلاش می‌کند تا از بروز بیماری‌ها در بین مددجویان تحت حمایت پیشگیری کند.

وی با بیان اینکه چهارهزار و ۸۴۴ بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان کرمان تحت حمایت کمیته امداد هستند افزود: طی سال گذشته درمجموع بیش از ۲میلیارد تومان برای درمان این بیماران هزینه شده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد به‌تنهایی توانایی پرداخت هزینه‌های درمانی این بیماران را ندارد و برای تأمین هزینه‌های درمانی این بیماران نیازمند کمک‌های خیران است.

مدیرکل کمیته امداد در ادامه از هزینه کرد یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان برای درمان سوءتغذیه  هفت هزار و ۹۲۶ کودک مبتلابه سوءتغذیه طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: همچنین طی این مدت پنج میلیارد و ۴۶۹ میلیون تومان برای درمان سوءتغذیه ۱۲ هزار و ۲۲۳ مادر دچار سوءتغذیه در استان هزینه شده است.

وی بیان کرد: همچنین طی سال گذشته ۹ میلیارد و ۴۵۷ میلیون تومان بابت حق بیمه تأمین اجتماعی  چهار هزار و ۸۱۱ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد پرداخت‌شده است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.