شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1400/06/06
کدخبر :54477
47
چاپ :

به‌زودی واکسیناسیون خودرویی در شهر کرمان انجام می‌شود

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح واکسیناسیون خودرویی در شهر کرمان خبر داد و گفت: «مکان اولیه‌ی پیشنهاد شده برای این طرح پارک مادر است».

در این طرح، شهروندان درون خودروی خود در یک صف قرار می‌گیرند و در بازه‌ی زمانی مشخصی، واکسینه می‌شوند.

 دکتر حمیدرضا رشیدی‌نژاد غروب چهارشنبه سوم شهریورماه افزود: «در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی با مسئولان انتظامی در خصوص اجرای طرح واکسیناسیون خودرویی تبادل نظر و مقرر شد مکان مناسب برای این طرح از نقطه نظر ترافیکی و مسائل بهداشتی مورد ارزیابی مسئولان انتظامی و کارشناسان دانشگاه علوم‌پزشکی قرار گیرد».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای‌کرمان ، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان افزود: «در واکسیناسیون خودرویی شهروندان دورن خودروی خود در یک صف مشخص قرار می‌گیرند و تا حد امکان به منظور کاهش تجمع و زمان انتظار، درون خودروی خود واکسینه می‌شوند».

وی گفت: «در همین زمینه، مکان اولیه مطرح شده برای این طرح پارک مادر خواهد بود که ما نیز اقدامات بعدی برای افزایش دز لازم انجام واکسیناسیون خودرویی را در دستور کار قرار داده‌ایم و ان شاء‌الله به‌زودی این طرح را در مرکز استان اجرایی خواهیم کرد تا بتوانیم واکسیناسیون شمار بیش‌تری از شهروندان را انجام بدهیم».

به گفته وی این اقدام  به منظور خدمات‌رسانی مضاعف به حوزه بهداشت شهروندان و پیشگیری از افزایش ابتلا به این بیماری و همچنین به منظور افزایش استقبال مردم از طرح واکسیناسیون در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان همچنین گفت: «پلیس همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور از جمله نهادهای پر تلاشی بود که پا به پای مدافعان سلامت وارد عرصه شد و زحمات و تدابیر گسترده و اثربخشی را به مرحله اجرا گذاشت».


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.