شنبه8 ارديبهشت 1403     Saturday, April 27, 2024
1402/10/20
کدخبر :99975
34
چاپ :

بهره‌برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه شهدای دانش آموز ۱۳ دی‌ماه در اربعین شهدای ترور

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: در اربعین شهادت دانش‌آموزانی که در حمله تروریستی روز ۱۳ دی‌ماه به شهادت رسیدند، مدرسه ۱۲ کلاسه شهدای دانش‌آموز ۱۳ دی به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا هدایتی در کمیته برنامه ریزی و ساخت پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه شهدای دانش‌آموزان ۱۳ دی گفت: طبق دستور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش و معاون عمرانی و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، مبنی بر نامگذاری مدرسه‌ای به نام دانش آموزان شهید ۱۳ دی، در اولین فرصت این امر مهم در دستور کار قرار گرفت.   

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: پروژه ۱۲ کلاسه‌ای به نام این شهیدان والامقام در نظر گرفته شد و طبق زمان‌بندی این پروژه باید مهرماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسید، اما با به کارگیری چند اکیپ در هر جبهه و چند شیفت کاری از ابتدای این هفته برنامه‌ریزی شده و این پروژه در اربعین شهادت آن شهیدان والامقام با حضور خانواده معزز شهیدان، مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.       

دانش آموزان شهید و شهیده به همراه خانواده خود و دیگر مردم شریف شهر کرمان، در حال پذیرایی و خدمت رسانی از مهمانان و زوار حرم سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، مورد حمله تروریستی کفتارصفتان و بزدلان قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت رسیدند و اینک با نام‌گذاری پروژه‌ای به نام شهیدان دانش آموز، یاد و خاطره شان تا ابد در قلب و ذهن آیندگان خواهد ماند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.