يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/01
کدخبر :48810
28
چاپ :

بنیاد مسکن ۳۱ هزار واحد مسکونی روستایی در کرمان احداث کرد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: طی هشت سال گذشته بنیاد علاوه بر مقاوم سازی و تقویت زیرساخت های روستایی موفق به ساخت و واگذاری ۳۱هزار واحد مسکونی به روستاییان این استان شده است

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: طی هشت سال گذشته بنیاد علاوه بر مقاوم سازی و تقویت زیرساخت های روستایی موفق به ساخت و واگذاری ۳۱هزار واحد مسکونی به روستاییان ساکن در نقاط غیربرخوردار این استان شده است .

علی اکبر سلطانی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با احتساب این تعداد واحد در مجموع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون ۱۶۲ هزار واحد مسکونی روستایی در نقاط مختلف استان کرمان احداث و واگذار کرده است .

به گفته سلطانی نژاد همچنین تاکنون سه هزار و ۳۰۰ پروژه در روستاهای استان کرمان اجرا شده که ۲ هزار و ۳۰۰ پروژه مربوط به دولت های یازدهم و دوازدهم  بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح های هادی روستایی در استان کرمان تصریح کرد:  روستاییان برای دریافت خدمات باید این طرح را اجرا کنند و در دولت تدبیر و امید طرح هادی  یک هزار و ۶۰۰ روستا در استان تهیه شده است و تصمیم داریم که طرح هادی تمام ۲ هزار و ۸۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کرمان را تا پایان برنامه ششم توسعه تدوین کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان تاکید کرد: ۵۶ هزار قطعه زمین تاکنون به روستائیان این استان واگذار شده که ۱۷ هزار قطعه آن در زمان دولت یازدهم و دوازدهم بوده است و همچنین از ۱۵۶ هزار سند کاداستری واگذار شده، ۳۰ هزار در دولت تدبیر و امید بوده است.

سلطانی نژاد با اشاره به توجه به تکمیل و گسترش زیرساخت روستاهای کرمان اظهار داشت: در جذب قیر رایگان جزو استان‌های برتر بوده‌ایم و در حدود یک هزا رو ۵۰۰ روستاهای استان خدمات آسفالت، روسازی و بهسازی انجام گرفته است.

وی با اشاره به حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله در استان کرمان افزود: نزدیک به ۹۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی  را در حوادث کار کردیم که ۲۰ هزار واحد آن در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است و تمامی منازل آسیب دیده زلزله های کوهبنان و بخش کوساران راور بازسازی شده اند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.