يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1400/08/09
کدخبر :58522
27
چاپ :

برگزاری هر هفته یک نشست تا راه اندازی اردوگاه حرفه آموزی کبوترخان

تا زمان راه اندازی این اردوگاه به صورت مستمر هر هفته یک نشست برگزار خواهیم کرد تا بزودی شاهد آغاز به کار تکمیل این اردوگاه و راه اندازی آن باشیم.

 علی زینی وند  در نشست بررسی رفع موانع و مشکلات راه اندازی اردوگاه حرفه آموزی (کبوترخان) کرمان افزود: در صورت تامین زیرساخت های لازم از جمله آب، برق و گاز می توان بخش زیادی از مشکلات این اردوگاه را حل کرد و آن را تعیین تکلیف کنیم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی با اشاره به این مطلب که عمده کار اردوگاه های حرفه آموزی در استان هایی که رونق دارند، به نگهداری معتادان متجاهر اختصاص دارد، اظهار داشت: هر چه این مراکز را تکمیل کرده و ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر را فراهم کنیم، از بروز بخش زیادی از جرائم توسط این افراد جلوگیری می شود.

استاندار کرمان با تاکید بر این مطلب که بخش عمده سرقت ها به معتادان متجاهر مربوط است، تاکید کرد: در شهرستان هایی که مراکز ماده 16 دارند، سرقت ها به مراتب پایین است.

زینی وند با بیان اینکه راه اندازی این مراکز و نگهداری معتادین متجاهر ارتباط مستقیم با کاهش جرائم و کاهش آمار زندانیان دارد، تاکید کرد: وجود معتادین متجاهر چهره شهری را نازیبا می سازد و همه ما که به نوعی مسئولیت داریم نباید اجازه دهیم این چنین سرمایه ای زائل شود زیرا از نظر مردم، شرعی و اخلاقی قابل بخشش نیست.
وی تصریح کرد: می توان در کنار این اردوگاه از افراد متخصص استفاده و کارگاه های آموزشی را راه اندازی کرد تا نهایت بهره گیری از این ظرفیت صورت گیرد.

استاندار کرمان با اشاره به این مطلب که در اردوگاه های حرفه آموزی برخی از استان های کشور از نگهداری معتادان تا تولید شغل برای آنها انجام می شود، گفت: باید راهکارهای عملیاتی برای راه اندازی این اردوگاه دیده شود و پیگیری های لازم در این زمینه در سطح استانی و کشوری انجام خواهد شد.

زینی وند ادامه داد: ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور نیز اعتباراتی را برای تکمیل اردوگاه کبوترخان پیش بینی کرده که تلاش می شود سطح این اعتبارات افزایش یافته و با استفاده از آن زمینه راه اندازی این اردوگاه فراهم شود.
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.