شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1400/04/15
کدخبر :50096
54
چاپ :

بخش سوانح و سوختگی در بیمارستان رفسنجان راه‌اندازی می‌شود

بخش سوانح و سوختگی در بیمارستان رفسنجان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی بخش سوانح و سوختگی در بیمارستان این شهرستان با حمایت مالی شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد.

حجت الاسلام حسین جلالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رایزنی با شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای ایجاد بخش سوانح و سوختگی در رفسنجان نتیجه بخش بود و اعتبار ۹۰ میلیارد ریال از سوی این شرکت برای راه اندازی این بخش در رفسنجان اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: با توجه به وجود شرکت ها و صنایع بزرگ و کوچک در رفسنجان و حوادث ناگوار آتش سوزی که همواره شامل کارگران و پرسنل این شرکت‌ها می شود، وجود بخش سوختگی یکی از نیازهای ضروری شهرستان رفسنجان است.

جلالی تصریح کرد: مصدمان حوادث آتش سوزی رفسنجان برای مداوا به مرکز کرمان اعزام می شوند که برخی با توجه به بُعد مسافت زیاد تا کرمان جان خود را از دست می دهند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد بخش سوانح و سوختگی می تواند روند خدمت رسانی به مصدومان حوادث آتش سوزی در شهرستان رفسنجان را تسریع ببخشد.

حجت الاسلام جلالی مراتب قدردانی خود از مسئولان شرکت ملی صنایع مس ایران به منظور همکاری در تحقق این خواسته دیرین مردم رفسنجان را اعلام کرد و گفت: این شرکت مهمترین بنگاه اقتصادی استان کرمان است که همواره و در تمام زمینه ها از جمله رسیدگی به محرومان و توزیع بسته های معیشتی، کمک به تجهیز شدن حوزه درمان، رفع مشکلات کم آبی و غیره یارگیر این شهرستان بوده است و در این راه از هیچ اقدامی فروگذار نمی کند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.