يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1402/11/30
کدخبر :102995
0
چاپ :

بازرسان صف اول سلامت انتخابات هستند

ابزار شما قانون جدید انتخابات و اشراف به وظایف است و بازرسان در واقع صف اول سلامت انتخابات و کف میدان هستند.

روح‌الله الرضا نعمت‌اللهی در همایش آموزشی سربازرسان و بازرسان انتخابات شهرستان کرمان با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار کرد: انتخابات نقش داشتن در سرنوشت خودمان و تصمیم گیری‌هایی است که منجر به حل مشکلات می‌شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره حضور در انتخابات و دعوت دیگران به مشارکت بیان کرد: بنا براین است خود مردم سلامت انتخابات را تضمین کنند و موردی مغایر با قوانین و مقررات پیش نیاید و از بازرسان درخواست داریم دستورالعمل و قانون جدید انتخابات را مطالعه کنند، ضمن اینکه روال کار به همه آموزش داده می‌شود.

نعمت‌اللهی با اشاره به اینکه بازرسان وظیفه دخالت در فرآیند اجرایی کار را ندارند، افزود: نباید تداخل و تقابلی با مجموعه اجرایی و نظارتی از شورای نگهبان وجود داشته باشد تا شاهد انتخاباتی سالم و پرشور باشیم.

وی با تاکید بر لزوم تعامل و هوشیاری بازرسان انتخابات اظهار کرد: ابزار شما قانون جدید انتخابات و اشراف به وظایف است و بازرسان در واقع صف اول سلامت انتخابات و کف میدان هستند.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان تاکید کرد: مجاز به حمایت و جانبداری از نامزد خاصی نیستیم و نباید از امکانات و جایگاه دولتی له یا علیه کسی مستقیم و غیر مستقیم استفاده کنیم.

وی با تاکید بر تلاش همه برای دعوت به مشارکت حداکثری گفت: حضور در انتخابات معجزه خواهد کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.