يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1401/12/08
کدخبر :81706
6
چاپ :

بازدید اقشار مختلف جامعه از کارخانه ها، معادن و صنایع معدنی فراهم شد

مروجی فرد گفت: اداره کل صمت، تور‌هایی را با عنوان راهیان پیشرفت برای بازدید اقشار مختلف جامعه از کارخانه ها، معادن و صنایع معدنی برگزار می‌کند.




 

مسلم مروجی فرد با بیان اینکه جهاد تبیین در مناسبت‌های مختلف مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است، گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به منظور عمل به جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تور‌هایی را با عنوان راهیان پیشرفت برای بازدید اقشار مختلف جامعه از کارخانه ها، معادن و صنایع معدنی برگزار می‌کند تا اقشار مختلف از نزدیک شاهد این خدمات ارزشمند باشند.

به گزارش دل عالم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  او در رابطه با برگزاری تور راهیان پیشرفت برای اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه جیرفت که دیروز برگزار شد، بیان داشت: در این مرحله از تور راهیان پیشرفت، جامعه علمی و دانشگاهی دانشگاه جیرفت، شامل: اعضای هیئت علمی و اساتید این دانشگاه از معدن و کارخانه صنایع معدنی مس سرگز اسفندقه بازدید کردند تا با گوشه‌هایی از روند پیشرفت و توسعه جنوب کرمان آشنا شوند و خدمات و اقدامات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی را از نزدیک ببینند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان این که اساتید دانشگاه می‌توانند در انتقال و بیان خدمات انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنوب کرمان به دانشجویان و جامعه موثر باشند، بیان داشت: جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان را باید با دستاورد‌های انقلاب اسلامی آشنا کرد تا اسیر تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای غرب نشوند.

او تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده برگزاری تور راهیان پیشرفت برای ائمه جمعه، دانشجویان، دانش آموزان، معلمین، اساتید و اعضای هیئت علمی سایر دانشگاه‌های جنوب کرمان نیز برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.