شنبه8 ارديبهشت 1403     Saturday, April 27, 2024
1402/09/19
کدخبر :98424
39
چاپ :

انتقال ۵۶۴ کیلوگرم موادمخدر از شهرستان قلعه‌گنج نافرجام ماند

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۸۹ کیلو تریاک و ۳۷۵ کیلو حشیش در عملیات پلیس شهرستان قلعه گنج خبر داد.

سردار ناصر فرشید در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش لحظه‌ای پلیس استان البرز مبنی بر عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از حوزه شهرهای جنوبی استان کرمان به مقصد مرکز کشور، ماموران پلیس شهرستان‌های قلعه گنج و منوجان به سرعت در محور قلعه گنج-کهنوج مستقر شدند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: طی این عملیات ماموران یک دستگاه خودروی سمند را که با مشاهده حضور پلیس اقدام به تغییر مسیر و فرار کرد، با استفاده از گلمیخ متوقف کرده و با موضع گیری مناسب با سرنشینان یک خودروی پژو که با تیراندازی به سمت ماموران در صدد فراری دادن راننده خودروی سمند بودند نیز درگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: طی این عملیات هر چند که در دستگیری متهمان و عاملان تیراندازی توفیقی حاصل نشد اما از انتقال ۱۸۹ کیلو تریاک و ۳۷۵ کیلو حشیش جاساز شده در خودروی سمند جلوگیری و تدابیر لازم برای شناسایی و دستگیر متهمان به واحدهای انتظامی ابلاغ شد که قطعاً دستگیری زودهنگام سوداگران مرگ را در پی خواهد داشت.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.