يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1403/02/12
کدخبر :107416
0
چاپ :

امروز مجاهدت‌های کارگران کمتر از رشادت‌های نیروهای حافظ مرزها نیست

شاید در برخی موارد کار شما سخت تر و با ارزش تر از نیروهایی باشد که در مرزها و پاسگاه‌ها از تمامیت ارضی دفاع می‌کنند.

سردارمحمدعلی نظری در آیین تجلیل از کارگران نمونه سیرجان اظهار کرد: سالیان متمادی درگیر جنگ اقتصادی هستیم و همه کارکنان صنایع در خط مقدم این جنگ هستند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با بیان این مطلب که امروز مجاهدت‌های کارگران کمتر از رشادت‌های نیروهای حافظ مرزها، پاسگاه ها و تمامیت ارضی نیست، گفت: شاید در برخی موارد کار شما سخت تر و با ارزش تر از نیروهایی باشد که در مرزها و پاسگاه‌ها از تمامیت ارضی دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: بیش از ۱۴ هزار شهید کارگری در دفاع مقدس داریم و این نشان از همت کارگران در دفاع از تمامیت ارضی کشور دارد.

وی خطاب به کارکنان حوزه صنعت تاکید کرد: تولید را با خلاقیت و ابتکار انجام دهید تا توسعه صنعت کشور رقم بخورد. 

 حجت الاسلام عباس مسلمی زاده امام جمعه سیرجان نیز در این آیین گفت: تولید، ستون فقرات یک کشور است و اگر تولید نباشد ایستایی آن مملکت از بین می‌رود و کارگر نیز ستون فقرات تولید است.

وی از نیاز جامعه به کار و کارگر سخن گفت و ادامه داد: جامعه کارگری، بزرگترین خانواده در کل جهان است. ضمن اینکه نگاه به کارگر و اصل کار نباید یکسو و یکجانبه باشد.

امام جمعه سیرجان با بیان این مطلب که بیکاری فسادزاست و برای دفع فساد، نیاز به کار داریم، تصریح کرد: انسان از بیکاری متنفر است و ذاتاً به دنبال فعالیت و میل به ارتقا و پیشرفت است.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و اقدام برای تولید کار و اشتغال تاکید کرد و افزود: کار و تلاش در عرصه‌های نرم و سخت مهم است و امروزه تلاش در عرصه‌های نرم بسیار مهمتر است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.