يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1400/08/15
کدخبر :58636
48
چاپ :

اقدام مقتدرانه سپاه موجبات تربیت جوانانی چون شهید سلیمانی را فراهم کرد

امام جمعه شهربابک گفت: با نمایش مقتدرانه سپاه بعد از این نیز شاهد تربیت جوانان و شهدایی مانند شهید فهمیده و سپهبد سلیمانی خواهیم بود.

 حجت الاسلام علی اصغر انصاری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهربابک، ضمن سفارش به داشتن تقوا از نمایش اقتدار سپاه در دریای عمان، مقابل آمریکا یاد و تصریح کرد: این اقدام پیام هایی از جمله درستی فرمایش قرآن درباره لزوم قوت و قدرت مقابل دشمن داشت و نیز خط بطلانی بر حرف کسانی بود که می گفتند دوران موشک گذشته است.
وی تاکید کرد: نمایش اقتدار سپاه در دریای عمان، مقابل آمریکا نشان داد قوت و قدرت مقابل دشمن لازم است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، امام جمعه شهربابک در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش خشکسالی و کاهش بارندگی در سال جاری اشاره کرد و افزود: گسترش گناهان، ناشکری نعمت ها، رعایت نکردن حق الناس، کم فروشی، ظلم، نیرنگ، ترک امر به معروف و نهی از منکر، نپرداختن زکات و حکم دادن برخلاف حکم خداوند بعضی از عوامل نباریدن باران است.

حجت الاسلام انصاری با تاکید بر متقی بودن بیان داشت: طبق فرمایشات مولا علی (ع) متقیان در لغزشگاه ها، باوقار و در سختی ها، صبور و در راحتی ها، شکور هستند.

وی به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی است و لازم است مؤثرین افراد مانند والدین، معلمان، اساتید، سازمان ها، نهادها، جوانان در امر فرهنگ دخالت کنند.

حجت الاسلام انصاری همچنین به بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی اشاره کرد و گفت: علمای جامعه نقش مهمی در ترویج معارف دین و اهل بیت (ع) دارند.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب کرمان واقع است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.