شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1400/04/16
کدخبر :50113
48
چاپ :

افزایش خاموشی‌ها در کرمان/شرکت برق بدون اطلاع قطع نمی‌کنیم

افزایش خاموشی‌ها در کرمان/شرکت برق: بدون اطلاع قطع نمی‌کنیم

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،قطع برق در شهر و دیگر مناطق استان کرمان نیز همانند سایر مناطق کشور طی روزهای اخیر همزمان با افزایش دما بیشتر شده و این درحالی است که مسئولان شرکت توزیع برق در شمال استان ضمن اینکه می‌گویند خاموشی‌ها با اطلاع قبلی انجام می‌شود اعلام می‌کنند که همچنان باید مردم منتظر قطع برق باشند.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با اشاره به خاموشی های چند روز اخیر در سطح شهر کرمان گفت:  جدول خاموشی ها از طریق سایت شرکت به نشانی www.nked.co.ir و اپلیکیشن «برق من» به صورت روزانه اطلاع رسانی می‌شود. 

حسین علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه خاموشی ها و قطع برق مناطق  به صورت چرخشی انجام می شود گفت:در زمان حاضر جدول کامل خاموشی های مقطعی برق در مناطق مختلف شهر به صورت گروه بندی و آدرس در سایت شرکت گذاشته شده است .

وی افزایش دمای هوا طی روزهای اخیر را دلیل خاموشی ها دانست و  گفت:  در هفته آینده مردم کرمان نیز منتظر خاموشی‌های گسترده باشند.

علیزاده با عذرخواهی از مشترکان به دلیل بروز خاموشی های اخیر، تصریح کرد:  در صورتی که رله های فرکانسی به درستی عمل نکنند، شاهد خاموشی گسترده ای در کشور خواهیم بود.
وی گفت: متاسفانه در سال جاری یعنی ۱۴۰۰  نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش مصرف داشته ایم که یک رشد بسیار زیاد و بی رویه است و دلیل آن می تواند ارزهای دیجیتالی باشد که به صورت غیر مجاز مورد استفاده قرار می گیرد و متاسفانه رو به رشد است و مصرف برق بسیار بالایی دارند.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، گرمای هوا و کم بارشی در فصل زمستان را از دیگر دلایل خاموشی های اخیر برشمرد و  افزود: متاسفانه اخیرا به دلیل گرمی هوا رشد مصرف از ۶ درصد به بالای ۲۰ رسیده است  و اینکه در فصل زمستان به دلیل کم بارشی عملا برخی از نیروگاه های آبی را در مدار نداریم و این امر منجر شده تا برق کمتری تولید شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.