يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1401/12/08
کدخبر :81697
8
چاپ :

اضافه شدن 4 هزار و 900 راننده جدید به چرخۀ ترافیک کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: ازاین تعدادکاربر ترافیکی جدیدبهمن‌ماه،بیش از 4هزارنفرقبولی مربوط به پایه سوم رانندگی ومابقی مربوط به پایه دوم،پایه یکم بودند که موفق به اخذگواهینامه شد.



 

سرهنگ اسماعیل خوشوقت افزود: «همچنین در بهمن ماه، گواهینامه 7 هزار و 553  شهروند تعویض و 845 گواهینامه المثنی صادر و 20 راننده نیز از رانندگی محروم شدند».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان،  وی بیان کرد: «در بخش آزمون آیین‌نامه رانندگی نیز 19 هزار و 770 نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد تنها 30 درصد نمره قبولی کسب کرده و به مرحلۀ بعد رفتند».

رئیس پلیس راهور استان کرمان ادامه داد: «برابر ماده 17 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، دارندگان گواهینامه ملزم هستند یک ماه زودتر از اتمام مهلت 10ساله یا مهلت تعیین شده نسبت به تعویض، تجدید و یا تبدیل گواهینامه رانندگی خود اقدام کنند».

وی اضافه کرد: «در حال حاضر 103 مجتمع آموزشگاه رانندگی در سطح استان فعال و خدمت‌رسانی می‌کنند که با پیگیری‌های بهعمل آمده، به زودی تعداد این آموزشگاه‌ها توسعه خواهد یافت و تلاش می‌کنیم هر شهروند فقط در شهر خود در پایه‌های سوم و دوم برای دریافت گواهینامه رانندگی اقدام کرده و نیاز به تردد به سایر شهرهای استان برای حضور در آموزشگاه رانندگی نداشته باشد».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.