يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1403/02/12
کدخبر :107415
0
چاپ :

استفاده از ظرفیت معادن در بخش بهداشت و درمان استان کرمان ضروری است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت استفاده از ظرفیت معادن و لحاظ شدن این سرمایه‌ها در بخش بهداشت و درمان استان کرمان را ضروری دانست.

دکتررحیمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دولت سیزدهم دولت مردمی است و وزارت بهداشت نگاه معنوی به استان کرمان دارد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: استان کرمان در زمینه درمانی دارای کمبودهایی است که خوشبختانه در راستای رفع مشکلات زیرساختی پروژه جایگزین بیمارستان شفا در حال انجام است.

رحیمی گفت: برخی از شهرستان‌ها از جمله بافت دارای طرح‌های نیمه کاره است که امیدواریم بتوانیم در تسریع انجام این طرح‌ها کمک کنیم.

وی غافل نشدن از مولدسازی دارایی‌ها را برای دانشگاه‌ها ضروری دانست که می‌توانند امکانات بهتری را در حوزه‌های مختلف سلامت فراهم کنند.

رحیمی افزود: درمورد مشکل کمبود نیروی انسانی تمام تلاش را جهت رفع کمبودها برای دانشگاه علوم پزشکی کرمان انجام خواهیم داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این دیدار گفت: مشکلات متعددی در استان داریم که یکی از آنها در زمینه نیروی انسانی است که سعی می‌کنیم این مشکل را رفع کنیم.

دکتر مهدی احمدی نژاد به ظرفیت‌های معدنی استان کرمان اشاره و بر استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای رفع مشکلات استان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز به کمبود زیرساخت‌های درمانی استان اشاره کرد و گفت: کرمان از استان‌های پردرآمد است هم در زمینه معادن، مالیات و هم در گمرکات سهم زیادی داریم.

 حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی خوب مسیر را به سمتی ببریم که بهداشت و درمان نیز از مواهب استان استفاده کند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.