يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/03
کدخبر :49092
30
چاپ :

ارتقا عدالت قضایی، رهاورد اجرای سند تحولی قوه قضاییه خواهد بود

رییس‌کل دادگستری کل استان کرمان گفت: نتیجه اجرای کامل و دقیق سند تحول قضایی، ارتقای عدالت در سطوح مختلف جامعه خواهد بود

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،رییس‌کل دادگستری کل استان کرمان گفت: نتیجه اجرای کامل و دقیق سند تحول قضایی، ارتقای عدالت در سطوح مختلف جامعه خواهد بود.

یدالله موحد روز چهارشنبه در نخستین روز از هفته قوه قضاییه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: تمام متخصصان و کارشناسان در درون و خارج از قوه قضاییه اذعان دارند به منظور دستیابی به عدالت در تراز انقلاب اسلامی ایران و تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید سند تحول قضایی با همکاری مردم، قوای سه گانه، قضات و کارکنان دستگاه قضایی اجرایی شود.
وی با اشاره به این مطلب که سند تحول قضایی در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تعریف شده است، تاکید کرد: در سند تحول قضایی چالش ها و راهکارهای رفع آنها به صورت جامع تدوین شده و با اجرای آنها عدالت قضایی در کشور افزیش می یابد.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان در ادامه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و تقدیر از تلاش ها و مجاهدت های کارکنان دستگاه قضایی در استان کرمان، عنوان کرد: در مجموع ۳۵ عنوان برنامه برای بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کرمان تدوین و اجرای آنها از روز گذشته آغاز شده است.
موحد یادآور شد: اولین روز از هفته قوه قضاییه گسترش عدالت در گام دوم انقلاب با اجرای سند تحول قضایی نامگذاری شده که مهمترین برنامه امروز دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان است که در این نشست گزارشی از عملکرد دادگستری استان کرمان به ایشان اعلام خواهد شد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.