يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/08
کدخبر :49569
38
چاپ :

اختلاف مالی و خانوادگی عامل تیراندازی در جیرفت بود

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با اشاره به تیراندازی امروز یک مرد به همسر سابق خود در نزدیکی شورای حل اختلاف این شهرستان گفت: علت اصلی این جنایت اختلافات مالی و خانوادگی بوده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با اشاره به تیراندازی امروز یک مرد به همسر سابق خود در نزدیکی شورای حل اختلاف این شهرستان گفت: علت اصلی این جنایت اختلافات مالی و خانوادگی بوده است.

 حسین سلامی روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: عامل این جنایت ساعت ۹:۲۸ صبح امروز در حالی که وقت رسیدگی به پرونده داشت در نزدیکی شورای حل اختلاف با یک قبضه سلاح شکاری اقدام به شلیک دو تیر به پهلو و سر همسر سابق خود کرده است.
 وی با اشاره به این مطلب که عامل این جنایت شناسایی شده اما هنوز دستگیر نشده است، تاکید کرد: یکی از همدستان وی هم اکنون دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برد.
 دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با بیان این مطلب که این زوج حدود یک سال قبل از یکدیگر جدا شده بودند، عنوان کرد: پرونده مطروحه در شورای حل اختلاف مربوط به مسائل مالی بوده است.
سلامی، مضروب این حادثه را خانمی حدوداً ۳۰ ساله معرفی و تصریح کرد: وی همسر سابق ضارب و دختر عموی وی بوده است.
دادستان جیرفت یادآور شد: مضروب این حادثه هم اکنون به دلیل مرگ مغزی در بیمارستان بستری است.

جیرفت در جنوب کرمان واقع شده است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.