يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/09
کدخبر :49585
71
چاپ :

اجرای ۱۰۲ هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت صنایع مس

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت مس مسیر خوبی طی می‌کند و ۱۰۲ هزار میلیارد تومان پروژه شروع کرده و امیدواریم جزو ۱۰ شرکت برتر دنیا در تولید مس ظرف چهارسال آینده قرار بگیریم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت مس مسیر خوبی طی می‌کند و ۱۰۲ هزار میلیارد تومان پروژه شروع کرده و امیدواریم جزو ۱۰ شرکت برتر دنیا در تولید مس ظرف چهارسال آینده قرار بگیریم.

«اردشیر سعدمحمدی» عصر امروز ۸ تیرماه در آیین کلنگ‌زنی دو مجتمع آموزشی هوشمند در شهر سرچشمه اظهار کرد: نیروی انسانی شایسته است که تحول ایجاد می‌کند و باید چنین نیروهایی را پرورش داد و برایش هزینه کرد.

وی عنوان کرد: امیدوارم این مدرسه به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و هدایت شود تا بتواند جوانانی را پرورش دهد که مایه افتخار نظام و کشور باشند.

سعدمحمدی در ادامه بیان کرد: شرکت مس مسیر خوبی طی می‌کند، ۱۰۲ هزار میلیارد تومان پروژه شروع کرده و امیدواریم جزو ۱۰ شرکت برتر دنیا در تولید مس ظرف چهارسال آینده قرار بگیریم.

وی ادامه داد: همه این موفقیت‌ها بیانگر استفاده از نیروی انسانی شایسته است و همه ما موظفیم این نیروی انسانی شایسته را در همه ابعاد اعم از تعهد، اخلاقی، دینی، تخصص و ... درست پرورش دهیم که همه این‌ها در کنار هم می‌تواند موجب موفقیت شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین«حسن علیدادی‌سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: فرهنگ و دانش یعنی تعلیم و تربیت، زیرمجموعه هر اتفاق مثبتی در هر منطقه است؛ اگر مجتمع مس با این عظمت کار می‌کند با دست باکفایت دانشمندانی این اتفاقات رقم می‌خورد که سال‌ها در کلاس‌های درس آموزش و پرورش، مدرسه و دانشگاه نشستند و تعلیم و تربیت را تجربه کرده و متخصص شدند تا فکر و اندیشه و ذهن آنها خلاقیت پیدا کند و این حرکت‌های بزرگ ملی و فراملی را رقم بزنند.

وی تصریح کرد: مدرسه کانون پرورش انسان‌های شایسته و متخصصی است که می‌توانند هر قصه مثبتی در حوزه‌های مختلف پیشرفت کشور رقم بزنند.

علیدادی‌سلیمانی تاکید کرد: شرکت مس فراتر از محدوده ماموریت خود به کشور کمک می‌کند و بزرگترین خدمتش کمک به رونق اشتغال است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.