يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1400/04/14
کدخبر :50089
48
چاپ :

اتفاقات لیگ دسته یک شایسته فوتبال نیستند

اتفاقات لیگ دسته یک شایسته فوتبال نیستند

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد پس از باخت این تیم مقابل مس کرمان گفت: اتفاقاتی در لیگ دسته یک برای تیم خیبر افتاده است که شایسته فوتبال نیست و بعدها در مورد آن صحبت می کنم.

عبدالله ویسی پس از باخت ۲ بر صفر خیبر در جمع خبرنگاران افزود: تیم خیبر از نظر فنی تیم لایق بردن این مسابقه بود و غیرفوتبالی باختیم.

وی اظهار داشت:  از وقتی معلوم شد خیبر به لیگ برتر صعود نمی کند اتفاقاتی افتاد که شایسته و لایق من مربی نیست و بعدها آن را بازگو می کنم اما بازیکنان این تیم باغیرت و مردانه جنگیدند.

وی گفت: هشت هفته بدون باخت بودیم ولی اینکه نخواهند تیم ما رتبه بالاتری در جدول بگیرد انسانی و قابل احترام نیست اما در هر صورت برای ۲ بازی دیگر لیگ و جام حذفی مبارزه می کنیم.

ویسی با بیان اینکه داوری بازی " تابلو " بود تصریح کرد: داوری امروز یک کار مافیایی کثیف و زشت بود و می دانم منبع آن کجاست.

فرهاد کاظمی  سرمربی مس کرمان نیز به خبرنگاران گفت: تلاش و زحمات مربیان قبلی و مجموعه مدیریت مس منجر به برد امروز شد.

وی افزود: حرفی در مورد داوری ندارم ولی خیبر بازی خوب و زیبایی داشت، تیم خوب و قوی هست و برای آن در جام حذفی آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش ایرنا دیدار خیبر خرم‌آباد و مس کرمان عصر یکشنبه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد که در پایان این رقابت تیم فوتبال خیبر ۲ بر صفر بازی را واگذار کرد.

خیبر خرم‌آباد از ۳۱ بازی ابتدای فصل، ۱۱ برد، هشت باخت، ۱۲ تساوی، ۴۰ گل زده و ۲۲ گل خورده دارد و با ۴۵ امتیاز در رده هشتم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.