پنج شنبه27 ارديبهشت 1403     Thursday, May 16, 2024
1400/12/25
کدخبر :64437
28
چاپ :

آبرسانی به ۱۰ روستای قلعه‌گنج با همت سپاه آغاز شد

عملیات آبرسانی به ۱۰ روستای محروم شهرستان قلعه‌گنج با حضور جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور و جمعی از مسئولان در روستای سورگ آباد آغاز شد.

آنطور که در مراسم کلنگ زنی این پروژه اعلام شد عملیات آبرسانی به این روستاها با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۲ ماه انجام می شود که در نتیجه آن یک هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: امروز آغاز فعالیت قرارگاهی جهادی از سراسر کشور در شهرستان قلعه گنج را داریم که در بخش های مشکلات زیرساختی، معیشتی و آبرسانی فعالیت می کنند.

سردار محمدعلی نظری با بیان اینکه امروز یک قرارگاه ملی دیگر نیز در منطقه افتتاح می کنیم اظهارداشت: ۳۵۰ پروژه توسط گروه های جهادی آغاز می شود که ۵۰ پروژه در شرق استان و ۳۰۰ پروژه در شهرستان های قلعه گنج، رودبارجنوب، منوجان و غیره در عرصه های مختلف خواهند بود.

وی ادامه داد: در بحث درختکاری نیز به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی، نهال در اختیار خانواده ها برای کاشت در منازل و مزارع داده می شود و همچنین در تثبیت و نگهداشت خاک با هماهنگی دستگاه ها و مطالعات انجام شده، درخت هایی برای تثبیت خاک در اختیار مردم استان کرمان قرار داده خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اجرای طرح های تعمیر و ساخت اماکن مسکونی و توزیع بسته های معیشتی در قلعه گنج تصریح کرد: گروه های جهادی اغلب از جوانان تشکیل شده است که در تعطیلات نوروزی به خدمات رسانی به مردم ادامه می دهند.

شهرستان قلعه گنج در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان واقع شده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.