دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1401/12/14
کدخبر :81936
9
چاپ :

وضعیت ساختمان‌های اداری کرمان در شان مردم نیست

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان کرمان بابیان اینکه وضعیت ساختمان‌های اداری درشهرستان‌های استان درشان مردم کرمان نیست، ادامه داد:ساخت مجتمع‌های اداری درهفت شهرستان استان کرمان در حال انجام است.



 

محمدرضا وحیدی در شورای راهبردی استان کرمان با بیان اینکه حدود یک چهارم کارمندان استان کرمان تا پنج سال آینده بازنشسته می‌شوند و استان کرمان در ادارات به
نیروی انسانی جدید نیازمند است، اظهار داشت: 30 درصد شاغلان استان در شهرستان‌ها هستند و شهرستان‌های استان بیشترین نیازمندی را به کارکنان جدید دارند.
به گزارش دل عالم به نقل از تسنیم، وی با اشاره به اینکه این نیروها سابقه بیش از 25 سال کار اداری دارند و در آستانه بازنشستگی هستند، بیان کرد: 50 درصد پست‌های سازمانی در 14 شهرستان استان کرمان بدون متصدی است و فرمانداران و مدیران پست‌هایی که مورد نیاز است را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام کنند تا پیگیری برای استخدام در این پست‌های سازمانی انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با بیان اینکه 81 دستگاه اجرایی در استان تاکنون هزار و 150 نفر نیرو را تبدیل وضعیت کردند که از این تعداد هزار و 5 نفر رسمی قطعی شدند، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی با وزارتخانه مطبوعه در مورد استخدام نیرو مکاتبه کرده و تلاش کنند تا سهمیه‌ای برای استان بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مدیران کل دستگاه‌های استان به مدیران شهرستانی تا حدی که امکان دارد تفویض اختیار بدهند، افزود: متاسفانه مردم برای کوچک‌ترین مشکلی باید به مرکز استان مراجعه کنند که باعث نارضایتی شده است.

اختلافات بین‌دستگاهی نباید مانع خدمتگزاری به مردم شود

وحیدی با بیان اینکه وضعیت ساختمان‌های اداری در شهرستان‌های استان در شأن مردم کرمان نیست، ادامه داد: ساخت مجتمع‌های اداری در هفت شهرستان استان کرمان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون هیچ دستگاهی حق ساختن ساختمان اداری در شهرستان‌ها را ندارد و همه باید در مجتمع‌های اداری مستقر شوند، گفت: این مجتمع‌ها در شهرستان‌های کمتر از 70 هزار نفر و بخش‌های کمتر از 30 هزار نفر جمعیت ساخته می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با بیان اینکه ساختمان مجتمع اداری شهرستان ارزوئیه در فاز اول به اتمام رسیده است، افزود: ساختمان مجتمع اداری شهرستان انار نیز در فاز اول 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای سال جاری 58 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان مجتمع‌های اداری در هفت شهرستان گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم با اختصاص اعتبار برای سال آینده تکمیل ساختمان‌های مجتمع اداری در این هفت شهرستان در فاز اول به اتمام برسد، گفت: ارتقای بهره‌وری در استان مورد توجه است و در سال جاری 192 اقدام که منجر به ارتقای بهره‌وری در ادارات استان می‌شود به دستگاه‌ها عنوان شده است.

وحیدی با بیان اینکه کمتر از 30 درصد رشد اقتصادی استان دولتی است که باید با ارتقای بهره‌وری آن را به نتیجه لازم رساند، افزود: بر اساس قانون تمام دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند برای ارتقای بهره‌وری برنامه داشته باشند و آن را اجرا کنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.