دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1401/07/17
کدخبر :71532
9
چاپ :

نقش ویژه پست در شرایط اقتصادی تحریمی و جنگ اقتصادی

رییس کل دادگستری استان کرمان نقش پست را در شرایط اقتصادی تحریمی و در دوران شیوع کرونا، نقشی بی بدیلی دانست و اظهار کرد: در شرایط جنگ اقتصادی که موظف هستیم سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم.





 


به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی  در بازدید از اداره کل پست استان کرمان به مناسب ۱۷ مهرماه، روز جهانی پست، ضمن تقدیر از تلاش کارکنان پست استان
کرمان، آغاز هفته وحدت را گرامی داشت و گفت: خداوند متعال در آیات متعددی مردم و مسلمانان را به امانت داری و قضاوت و صدور حکم عادلانه توصیه می کند.

او با اشاره به این مطلب که امانت داری در پست به خوبی رعایت می شود، بیان کرد: امانت داری مساله ای مهم و مقدس در فرهنگ دینی است و از این رو، کار در حوزه پست، کاری مقدس به شمار می رود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مردم مطمئن هستند که کارکنان پست مرسولات آنها با امانت و صداقت لازم به مقصد می رسانند و این اعتماد عمومی سرمایه بزرگی برای پست است.

او اعمال سیاست های اقتصاد مقاومتی را موجب توسعه اقتصادی و بی نیازی از بیگانگان دانست و گفت: پست در ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نقش مهمی داشته و گام های بلندی برای تقویت سیاست های اقتصاد مقاومتی بر می دارد.

حمیدی نقش پست را در شرایط اقتصادی تحریمی و در دوران شیوع کرونا، نقشی بی بدیلی دانست و اظهار کرد: در شرایط جنگ اقتصادی که موظف هستیم سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم، یکی از مهمترین وظایف بر عهده پست است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، خدمات پستی را دارای سوابق تاریخی بسیار دانست و تاکید کرد: خدمات پست یک ضرورت و نیاز قطعی برای کشور به شمار می رود و هر گونه خلل در این حوزه موجب ایجاد اخلال در زندگی فردی و سازمانی مردم می شود.

به اعتقاد حمیدی، شان ‌و جایگاه پست آنگونه که شایسته است، شناخته نشده و وظیفه مسئولان و حاکمیت است که این خدمات را ببینند و ارج بنهند.

او با اشاره به دوران شیوع کرونا، عنوان کرد: مأموران و کارکنان پست نیز در دوران کرونا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و خدمات گسترده ای به جامعه ارائه شد و این زحمات نباید نادیده گرفته شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: پست در مناسبت های ملی و مذهبی از جمله اربعین نیز وظیفه سنگینی را برای رساندن گذرنامه های صادره به مردم بر عهده داشته است و در این حوزه نیز خدمات گسترده و شبانه روزی به انجام رسیده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.