دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1401/12/16
کدخبر :82175
9
چاپ :

میوه شب عید از ۲۷ اسفند در کرمان توزیع می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان از برپایی غرفه‌های توزیع میوه تنظیم بازار ویژۀ شب عید از ۲۷ اسفند ماه خبر داد.



 

امیر حسن‌زاده با تاکید بر تامین و توزیع میوه‌های مرغوب و باکیفیت در بازار گفت: «لازم است که شهرداری‌ها برای ارائۀ غرفه‌ها به صورت رایگان همکاری کنند و فرمانداران نیز ناظر و پیگیر مکان غرفه‌ها و قیمت‌گذاری‌ها باشند».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، وی در جلسۀ استانی تنظیم بازار با اشاره به اجرای طرح کالا برگ الکترونیک نیز گفت: «این طرح از ابتدای امسال به صورت پایلوت در هرمزگان اجرا شد و موفقیت‌آمیز بوده است. دبیرخانه طرح در اداره کار بوده و دستور‌العمل‌ها جداگانه برای هر دستگاه ارسال شده است».

حسن‌زاده ادامه داد: «هدف این طرح استفاده درست از یارانه برای دریافت کالاهای اساسی با قیمت یارانه‌ای است».

وی خاطرنشان کرد: «خریداری کالاهای اساسی از طریق این سامانه اختیاری است و لازم است که اطلاع‌رسانی فروشگاه‌ها از طریق صنف صورت گیرد. سرپرست خانوارها نیز می‌توانند با نصب برنامۀ کاربردی (اپلیکیشن) "شما" اطلاعات خود را ثبت کرده و 10 قلم کالای اساسی را با قیمت مناسب دریافت کنند».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.