دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1401/12/20
کدخبر :82236
6
چاپ :

قیمت گوشت قرمز نزولی می‌شود

رئیس انجمن تامین‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی گفت: «طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای هفتۀ آینده گوشت باکیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می‌شود».





 

فرهاد آگاهی با اعلام این خبر افزود: «در پی توافق‌های انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی، واردکنندگان باسابقه و خوشنام برای حل مشکل گرانی گوشت و کمک به تنظیم بازار، علاوه بر واردات گوشت از مبادی روسیه، قزاقستان و مغولستان، اقدام به واردات گوشت باکیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشت گوسفندی کرده‌اند».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، وی خاطرنشان کرد: «تاکنون با وجود تمام مساعدت‌ها، رفع موانع و تسهیل فرآیندها توسط معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، تامین ارز برای واردات گوشت به کُندی صورت می‌گیرد، اما محموله‌های گوشت باکیفیت از طریق هواپیما و تریلی‌های مجهز یخچال‌دار به‌صورت متعدد و برنامه‌ریزی شده از ابتدای هفته وارد کشور شده و به سرعت در بازار توزیع می‌شود».

رئیس انجمن تامین‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی همچنین در خصوص میزان واردات گوشت قرمز توضیح داد: «واردات گوشت قرمز تا سه ماه آینده و تا زمانی که قیمت این محصول به تعادل برسد و منطقی شود، ادامه خواهد داشت».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.