دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1401/07/19
کدخبر :71551
10
چاپ :

خودروهای خارجی بی‌کیفیت اجازۀ واردات نخواهند داشت

رئیس سازمان ملی استاندارد درخصو واردات خودرو گفت: «خودرویی که دارای استاندارد باشد و معیارهای کیفی را از نظر استاندارد رعایت کرده باشد باید وارد کشور شود».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، مهدی اسلام‌پناه افزود: «ما با جزئیات نام شرکت تولیدکننده، نرخ خودرو و… کاری نداریم. تاکید ما بر واردات خودروی استاندارد است. غیر از این باشد برابر با قانون برخورد می‌کنیم».

وی ادامه داد: «در قانون هم ورود ما به این مساله صراحتاً مورد تاکید قرار گرفته است و خودروهای وارداتی پس از تأیید صلاحیت سازمان ملی استاندارد اجازۀ ورود به کشور خواهند داشت».

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در نشست خبری در مورد کیفیت خودروها، اظهار کرد: «در مورد خودرو برابر با قانون عمل می‌کنیم و به قانون اتکا داریم. اگر قانون جایی اجرا و یا تدوین استانداردی را مورد تاکید قرار دهد حتماً عمل می‌کنیم و قرار هم نیست جواب هر موضوعی را بدهیم».

وی با بیان اینکه در کشورهای دیگر رعایت استانداردهای خودروسازی ابتدا درون‌سازمانی و بعد کشوری است، گفت: «استانداردهای خودروسازی در ایران چندان هم سخت نیست. عمل به قانون و کسب رضایت مردم و رفع گله‌مندی‌های مصرف‌کننده، وظیفۀ خودروساز است».

اسلام‌پناه یادآور شد: «در حال حاضر ۵ خودروی ضعیف و غیرایمن دیگر تولید نمی‌شود».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.