دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1401/07/19
کدخبر :71552
8
چاپ :

تهیۀ بستۀ حمایتی برای جبران خسارت فعالان اقتصادی از قطعی اینترنت

وزیر اقتصاد از تهیۀ بستۀ حمایتی برای جبران لطمات وارده به فعالان اقتصادی ناشی از قطعی اینترنت و محدودیت‌های هفته‌های گذشته، خبر داد.




 

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، احسان خاندوزی گفت: «ما می‌خواهیم که اوضاع اقتصادی زودتر به آرامش برگردد و از سویی دیگر لطمات وارده به اصناف و… جبران شود که در این رابطه بسته‌های حمایتی از فعالان اقتصادی تهیه شده که در صورت تأیید از سوی مراجع ذی‌صلاح اجرایی می‌شود».

وی در جلسۀ شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به ناامنی‌های اقتصادی روزهای گذشته، اظهار کرد: «باید لطمات وارد شده طی هفته‌های گذشته را به رسمیت شناخت. مسالۀ امنیت کسب و کار و سرمایه‌گذاری نه تنها شاخص‌های مختلف اقتصادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد بلکه معیشت افراد اعم از فعالان بخش حقیقی اقتصاد، تجار، اصناف و… را نشانه می‌رود».

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: «امنیت کسب و کار و سرمایه‌گذاری مورد تأیید دولت و بخش خصوصی است و برگشت آرامش و امنیت به این بخش مورد تأیید ماست».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.