دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1401/12/20
کدخبر :82237
5
چاپ :

تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمانگفت: بردسیر با ۱۴۳ درصد بیشترین تعهد اشتغال خود را انجام داده و شهربابک با ۶۸.۷۶ درصد شهرستانی است که در این زمینه در رتبه آخر قرار دارد.



 

مجتبی مصباح  در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان اظهار کرد: در سال جاری تعهد اشتغال استان ۶۰ هزار و ۳۷۴ مورد بود که کرمان ۱۰۳ درصد تعهد اشتغال خود را انجام داده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به عملکرد دستگاه ها در اجرای تعهد اشتغالشان عنوان کرد: کمیته امداد با ۱۲۱ درصد و بنیاد مسکن با ۴۱ درصد به ترتیب بیشترین و کمترین تعهد را در این زمینه در سال جاری تاکنون انجام داده اند.

او به ارائه گزارش نتایج پایش اشتغال و آسیب شناسی پراخت و گفت: این مهم به سه روش پیامکی، نظارت حضوری و گزارش خواسته شده، صورت گرفته است.

مصباح ادامه داد: در رصد اشتغال الزاما نباید افراد بیمه شده باشند، زیرا برخی از افراد با دریافت تسهیلات خوداشتغالی برای خود شغل ایجاد کرده که فرد می تواند خودش را بیمه نکند و این مهم در حوزه کشاورزی و اصناف بیشتر دیده می شود.

او رتبه اشتغال استان کرمان از نظر تعداد در کشور را ششم اعلام کرد و افزود: کرمان، تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی استان را در سال آینده ۴۵ هزار و ۷۴ پیشنهاد داده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان از عملکرد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی سخن به میان آورد و گفت: ۷۹۱ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۶ در پنج مرحله به استان کرمان ابلاغ شد. ۷۲۷ میلیارد تومان از ابتدای طرح تاکنون در استان پرداخت شده و در این زمینه در سال جاری ۱۶۳ طرح با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان که زمینه اشتغال ۳۴۷ نفر را ایجاد کرد، پرداخت شده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.