دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1401/12/20
کدخبر :82235
5
چاپ :

افتتاح جاده‌ای که جنوب کرمان را به چابهار ۷۰ کیلومتر کوتاه می‌کند

استاندار کرمان بخشی از محور ارتباطی را در جنوب این استان به سمت فنوج در سیستان و بلوچستان افتتاح کرد که ۷۰ کیلومتر از مسیر تا چابهار را کوتاه‌تر می‌کند.





 



محمدمهدی فداکار با سفر به شهرستان قلعه گنج در جنوب کرمان ضمن دیدارهای مردمی از پروژه محور رَمِشک - فنوج نیز بازدید و چند قطعه از آن با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش دل عالم به نقل از تسنیم، استاندار کرمان در مراسم افتتاح این جاده با اشاره به اجرای پروژه از سال ۸۳ در قطعه‌های مختلف گفت: سه قطعه از این محور باقی مانده که ۲ بخش در حال انجام است و بخش سوم نیز بزودی به مناقصه گذاشته می‌شود.
وی با ابراز امیدواری از تکمیل پروژه بدون معطلی و وقفه گفت: این محور مسیر چابهار به جنوب کرمان را تا ۷۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند و لذا پروژه مهمی است و تا تکمیل آن حتما پیگیری می‌کنیم.
با بهره‌برداری از محور رمشک - فنوج اتصال مناسب حمل و نقل جاده‌ای بین استانی و منطقه‌ای در جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان فراهم شد.

دیدارهای مردمی استاندار کرمان

 دکتر فداکار همچنین در ادامه سفر به شهرستان قلعه گنج با حضور در روستاهای اِشکوتوئیه و ده بالا با اهالی دیدار و سپس مشکلات آنات را مورد بررسی قرار داد.

استاندار کرمان به اتفاق نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان استانی و محلی همچنین ضمن زیارت مزار مطهر شهیدان محمود نیکخواه و عارف رمشکی از شهدای مرزبانی نیروی زمینی سپاه با خانواده این شهدای والامقام نیز دیدار کرد.

بازدید از پروژه کارخانه و معدن فلوتاسیون مس و زمین ورزشی رمشک
بازدید از پروژه کارخانه و معدن فلوتاسیون مس و زمین ورزشی رمشک، از دیگر برنامه های استاندار کرمان به شهرستان قلعه گنج بود.

شهرستان قلعه گنج در ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان واقع شده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.