دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1402/10/07
کدخبر :99301
11
چاپ :

‌استان کرمان پایلوت اشتغال خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از مسیرهای توسعه‌ای شود

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان پیشنهاد کرد: استان کرمان در حوزه پیشگامی برای اشتغال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از مسیرهای توسعه‌ای پایلوت شود.

دکترمحمدرضا پورابراهیمی در آئین جشن خودکفایی ۵۰۰۰ مددجوی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اقدام کمیته امداد در جهت خودکفایی بیان کرد: امیدواریم این مسیر ادامه یابد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به حمایت‌های مجلس شورای اسلامی از خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد، تصریح کرد: سرانه دریافتی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی افزایش یافته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به خوداشتغالی ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد در کشور تصریح کرد: هر چه بتوانیم از خانواده‌های تحت پوشش در راستای خوداشتغالی حمایت کنیم در مقابل به حوزه افزایش تولید و اقتصاد کشور کمک کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: در ساختار تعاملی ظرفیت‌های یکه به افزایش توانمندی‌های استان کمک می‌کند را در مسیرهای متفاوتی دنبال می‌کنیم.

پورابراهیمی پیشنهاد کرد: استان کرمان در حوزه پیشگامی برای اشتغال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از مسیرهای توسعه‌ای پایلوت شود.

وی با بیان این مطلب که محرومین سرمایه‌های معنوی کشور هستند، تصریح کرد: احکامی در برنامه هفتم توسعه برای پشتیبانی از خوداشتغالی مددجویان در نظر گرفته شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به کمبود نیروی ماهر در استان، در ادامه اظهار کرد: در شهرستان کرمان طی دو سال اخیر حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری شروع شده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.