دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/10/04
کدخبر :99193
10
چاپ :

۹ دی رفراندوم بزرگ ملی برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی بود/ حاج قاسم، الگوی ولایتمداری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به نقشه دشمن در فتنه ۸۸ گفت: در واقع ۹ دی رفراندوم بزرگ ملی برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی و یکی از اجتماعات بزرگ سیاسی و باشکوه بود.

حسین انجم شعاع در نشست خبری ویژه ۹ دی "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" اظهار کرد: ۹ دی روز تاریخی و کم نظیری است زیرا ملت فهیم و انقلابی ایران با حضور حماسی خود فتنه، تحریف و اغتشاش علیه نظام را خاموش کردند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ خسارت‌های زیادی برای نظام اسلامی و کشور داشت، افزود: انتخابات آن سال با مشارکت بیش از ۸۰ درصدی، نقطه قوتی برای نظام و در دنیا کم نظیر بود اما تبدیل به نقطه ضعف شد و به یک پتک علیه جمهوری اسلامی تبدیل شد که این، کار تحریف و فتنه است و نقطه قوت را به نقطه ضعف تبدیل کرد و این همان عوض کردن جای شهید و جلاد است و سال ۸۸ افتاد.

انجم شعاع تصریح کرد: فتنه ۸۸ از سوی دیگر آزمون بزرگی برای ملت بصیر و ولایتمدار ایران بود که همیشه در صحنه بوده و تا پای جان برای نظام اسلامی کار کرده‌اند و ملت در این آزمون بزرگ سرافراز بیرون آمد لذا باید ۹ دی را همیشه گرامی داشته و آن را خوب روایت کنیم تا فراموش نشود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه اهداف شوم دشمنان و ماهیت آنها در فتنه ۸۸ باید به خوبی برای مردم بیان شود، کفت: دشمن در همه حوادث منتظر ضربه زدن است و نباید فتنه ۸۸ را به منازعات سیاسی و جناحی تقلیل بدهیم.

وی ادامه داد: ۹ دی متعلق به بخشی از تاریخ ایران و نظام اسلامی است. فتنه ۸۸ را دشمنان برنامه‌ریزی کرده و دنبال بستری برای اجرای اهداف خود بودند و در واقع ۹ دی رفراندوم بزرگ ملی برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی و یکی از اجتماعات بزرگ سیاسی و باشکوه بود.

انجم شعاع با اشاره به اینکه ۹ دی کارآمدی نظام دینی و ولایت فقیه را در عبور از بحران‌ها و چالش‌ها نشان داد، تصریح کرد: فتنه و تحریف همیشه هست و دلیلش این است دشمنان اسلام و حکومت علوی هیچ زمانی این حکومت را برنمی‌تابند و به هر شکل با آن مقابله می‌کنند تا به این نظام ولایی ضربه بزنند. اما شکل فتنه هر بار عوض می‌شود و در سال ۸۸ و سال گذشته و ... این را می‌بینیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار کرد: دشمن هیچ زمانی دست از جنگ شناختی برنمی‌دارد و روایت‌های جعلی را به شکل ماهرانه ترویج می‌کند تا در ذهن مردم و جوانان ما اثر بگذارد.

وی تصریح کرد: از اول انقلاب همه فتنه‌ها با حضور آگاهانه مردم ایران خنثی شده و اکر حضور مردم نبود، انقلاب به اینجا نمی‌رسید لذا به روشنگری و جهاد تبیین به ویژه برای جوانان و نوجوانان نیاز داریم.

انجم شعاع با تاکید بر اینکه ۹ دی فرصتی برای آگاهی بخشی است، افزود: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی قرار داریم که سردار دلها در بصیرت، روشنگری و ولایتمداری الگوست زیرا تا آخر پای ولایت ایستاد و جانش را در راه ولایت فدا کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: کاری که مردم فلسطین و غزه انجام می‌دهند، در راستای برنامه سردار سلیمانی است که در منطقه برای تقویت جبهه مقاومت انجام داد و می‌بینیم کسانی که سال گذشته داعیه زن، زندگی و آزادی داشتند، در این ۸۰ روز که چندین هزار زن در غزه شهید شد، هیچ حرفی نزدند و حتی امریکا قطعنامه‌های آتش بس در غزه را وتو می‌کند.

وی اظهار کرد: چهره واقعی امریکا و رژیم صهیونسیتی برای جهانیان روشن شد و جنگ غزه کاری کرد که مردم دنیا بفهمند این ملت چقدر مظلوم و از طرفی مقتدر هستند و اسرائیل و امریکا چقدر جنایتکار هستند.

انجم شعاع در بخش پایانی سخنانش با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت ۹ دی در کرمان بیان کرد: شعار امسال با عنوان "۹ دی ماه، بازخوانی فتنه‌های امریکایی صهیونسیتی" انتخاب شده و اجتماع محوری ساعت ۱۰ صبح ۹ دی ماه جاری در میدان شورای کرمان با سخنرانی حجت الاسلام رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج خواهد بود.

وی با اشاره به اجتماع ورزش صبحگاهی در روز جمعه هشتم دی ماه ساعت هشت صبح در محل  پارک مشاهیر، گفت: مناظره دانشجویی در جهاد دانشگاهی کرمان ششم دی ماه ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

انجم شعاع تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری تبلیغی، ورزشی و ...، رونمایی از اِلمان ویژه ۹ دی در محل اجتماع مردمی، برگزاری مراسم ویژه ۹ دی در مساجد شاخص سطح شهر در این ایام و ... از دیگر برنامه‌هاست.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.