دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/12/07
کدخبر :103098
0
چاپ :

۵۰۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات در رفسنجان و انار را برعهده دارند

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در دو شهرستان رفسنجان و انار با کمک ۵۰۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات همزمان با سراسر کشور در ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد.

دکتر مجید دهقانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این انتخابات در حال نزدیک شدن به ایستگاه پایانی است و ۱۱ اسفند شاهد حماسه‌ای از حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،  وی افزود: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی دو شهرستان رفسنجان و انار از سوم اسفند همزمان با سراسر کشور آغاز شده و امیدواریم رقابت سالم و بدون حاشیه‌ای در این ایام شاهد باشیم.

دهقانی بیان کرد: ۲۵۵ شعبه اخذ رأی در دو شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۲۲۱ شعبه در رفسنجان و ۳۴ شعبه هم در شهرستان انار است.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار رفسنجان اضافه کرد: بیش از ۵۰۰۰ نفر شامل نیروهای امنیتی، هیات‌های نظارت و اجرایی و محافظان صندوق‌ها به عنوان عوامل اجرایی در این شهرستان‌ها کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.