دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1400/08/05
کدخبر :58336
30
چاپ :

۴۰ درصد روستاهای استان کرمان گازرسانی شده است

روند گازرسانی به روستاها در استان کرمان از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است و تاکنون ۱۴۳۳ روستا(معادل ۴۰ درصد روستاهای واجد شرایط) در این استان گازدار شده اند.

"منوچهر فلاح"  در تشریح این خبر افزود: طبق آخرین گزارش عملکرد ماهیانه شرکت ملی گاز ایران، شرکت گاز استان کرمان توانسته با عملکرد مطلوبی در امر گازرسانی به روستاها جزو استان های برتر باشد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، در حوزه گازرسانی به روستاهای استان ۳۳۴۳ روستا واجد شرایط گازرسانی هستند که از این تعداد ۱۴۳۳ روستا تاکنون گازدارشده و ۳۵۰ روستا، در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: ۵۷۰ روستا از سال ۹۷ تا پایان سال ۹۹ در استان گازدار شده اند که با توجه به کل روستاهای گازدار شده فعلی، عملکرد گازرسانی به روستاها در استان کرمان از پیشرفت ۴۰ درصدی برخوردار است و این در حالیست که از زمان تاسیس شرکت در سال ۱۳۷۲ تا سال ۹۷ تنها هفت درصد پیشرفت حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان توانسته با این میزان ترقی در امر گازرسانی به روستاها از رتبه برتر گازرسانی در کشور برخوردار شود، بیان کرد: برنامه ریزی ما به گونه ای است تا پایان سال جاری بیش از ۸۷ درصد مردم استان کرمان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.