دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/09/11
کدخبر :98068
7
چاپ :

۳ شهید گمنام در رفسنجان تشییع و تدفین خواهند شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، شهرستان رفسنجان میزبان سه شهید گمنام خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان پیرامون استقبال از شهدا در جمع خبرنگاران گفت: یکشنبه ۲۶ آذرماه پیکر مطهر شهدا با استقبال خودرویی از محل سقاخانه ابوالفضل (دوراهی سرچشمه) وارد شهرستان خواهد شد و مراسم استقبال مردمی در محل میدان ابراهیم صورت می‌گیرد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد پساوند افزود: در مدت سه روز حضور شهیدان در شهرستان، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمام محله‌ها، روستاها، هیات‌های مذهبی، ادارات، مدارس و دانشگاه‌هایی که درخواست داده شده با حضور پیکر شهدا عطرآگین می‌گردد.

وی عنوان کرد: مراسم تدفین عصر روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه از ساعت ۱۴ به صورت تجمع در محل میدان ابراهیم برگزار و پیکر یکی از شهدا در محل پارک جوان و پیکر دیگر در محل پارک موزه ریاست جمهوری به خاک سپرده می‌شود.

این مقام نظامی افزود: مراسم تشییع سومین پیکر مطهر نیز در روستای رکن آباد نوق روز پنجشنبه ۳۰ آذرماه جاری از ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

به گفته سرهنگ پساوند، مراسم بزرگداشت و تجلیل از این شهدا نیز روز چهارشنبه ششم دی ماه در محل مسجد جامع رفسنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، ۲۸ خانواده معظم شهدای مفقودالاثر شهرستان نیز میزبان این سه پیکر شهید گمنام در منازل خود خواهند بود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.