دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/12/24
کدخبر :103941
0
چاپ :

گل‌گهر سیرجان، نفت آبادان را به قعر جدول لیگ برتر فرستاد

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با تک گل دقیقه ۸۱ احمد زنده‌روح بازیکن کرمانی این تیم، صنعت نفت آبادان را به قعر جدول لیگ برتر کشور فرستاد.

 دیدار تیم های فوتبال گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید سلیمانی شهر سیرجان آغاز شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، شاگردان مارینوس اوزونیدیس که در بسیاری از دقایق این بازی تیم برتر میدان بودند، یکبار با ضربه تماشایی سر در دقیقه ۴۰ بازی توسط احمد سحرخیزان به گل رسیدند که این گل به تشخیص داور آفساید و مردود اعلام شد اما گل‌گهری ها با خلق موقعیت های گلزنی بیشتر یکبار دیگر هم در دقیقه ۵۶ بازی، توپ را به تیرک دروازه نفت کوبیدند تا نتیجه این بازی همچنان در عدد صفر تساوی ادامه یابد.

سرانجام فشار حملات سیرجانی ها پاسخ داد و ارسال روبرتو تورس از روی نقطه کرنر، احمد زنده روح هافبک کرمانی تیم گل‌گهر را در موقعیت گلزنی قرار داد و زنده روح با یک ضربه سر کار را تمام کرد و گل‌گهر با همین تک گل حریف آبادانی خود را از پیش رو برداشت.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با این سه امتیاز ۳۳ امتیازی شد و در رتبه پنجم لیگ برتر جای گرفت اما صنعت نفت آبادان با این شکست ۱۳ امتیازی باقی ماند و با توجه به رقبای پایین جدولی خود یعنی استقلال خوزستان و نساجی مازندران، به قعر جدول رده بندی جام خلیج فارس یعنی رتبه شانزدهم سقوط کرد.

ترکیب گل‌گهر و صنعت نفت آبادان

محمدرضا اخباری، امیر جعفری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، سعید سحرخیزان، اریک باگناما، قائم اسلامی‌خواه، روبرتو تورس مورالس بازیکنان گل‌گهر سیرجان در این بازی بودند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در این مسابقه با بازیکنان حسین سنگرگیر، عرفان قهرمانی، علی یوسف هاشم، پیام پارسا، رضا امانی نژاد، مصطفی احمدی، تراوالی بوباکار، محمدامین معیبدنژاد، فیاض میردوقی، فرشاد محمدی‌مهر و امیرمحمد پناهی به میدان رفت.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه یک بر صفر بر صنعت نفت آبادان غلبه کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.