يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1400/09/15
کدخبر :60029
48
چاپ :

گل گهر سیرجان صدرنشین لیگ برتر فوتبال کشور شد

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته هشتم جام خلیج فارس توانست با نتیجه چهار بر ۲، سپاهان اصفهان را در یک بازی پر گل درهم بکوبد و عنوان صدرنشین لیگ برتر فوتبال کشور را از رقیبان خود تصاحب کند.

دیدار ۲ تیم فوتبال گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان  در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهر سیرجان به مصاف هم رفتند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، ابتدا شاگردان امیر قلعه‌نوعی در همان دقیقه ۲ آغاز بازی توسط آرمین سهرابیان روی پاس امین پورعلی به گل رسید، و در ادامه مهدی تیکدری در دقیقه ۴۰ و ۵۴ و سعید صادقی در دقیقه ۸۸ روی پاس مرتضی تبریزی چهار گل برای گل‌گهر سیرجان و دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۵۶ و ۹۴ مسابقه برای اصفهانی ها گلزنی کردند.

مهدی تیکدری بازیکن کرمانی در دقیقه ۲۲ و آرمین سهرابیان در دقیقه ۳۱ از گل‌گهر سیرجان و گیورکی گولسیانی از سپاهان اصفهان با کارت زرد داور در این مسابقه جریمه شدند.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و بر صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور تکه زد و سپاهان اصفهان نیز با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم جام خلیج فارس قرار گرفت.

بازی آینده نیز از ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۹ آذرماه گل‌گهر سیرجان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در مشهد میهمان پدیده این شهر است و سپاهان اصفهان روز پنجشنبه هفته جاری میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.