يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1402/12/28
کدخبر :104098
0
چاپ :

کاهش آمار دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری در استان کرمان

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه امسال آمار دریافت کنندگان بیمه بیکاری کاهش یافته، گفت: این کاهش ناشی از اشتغازایی و بهبود فضای کسب و کار در استان است.

محمود شیخ شعاعی در مراسم افتتاح طرح بهسازی طبقه همکف اداره تأمین اجتماعی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: تا سال گذشته در طبقه همکف این اداره درمانگاه مستقر بود و خدمات درمانی به بیمه شدگان ارائه می‌کرد که در مکانی جدید ساختمان این درمانگاه احداث شده و انتقال یافت.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: از آنجایی که طبقه همکف اداره تامین اجتماعی رفسنجان بلا استفاده بود و از طرفی مراجعین برای ساماندهی امور اداری بیمه‌ای باید طبقات بالا را طی کنند، تصمیم گرفتیم این طبقه بلا استفاده را بهسازی و امور اداری در این طبقه انجام شود و رضایت مندی عمومی را کسب کنیم.

شیخ شعاعی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: امسال اولین سالی است که بیمه تأمین اجتماعی استان کرمان بدون تسهیلات بانکی توانست نسبت به پرداخت بیمه بیکاری، حقوق، پرداخت به مستمری بگیران، حقوق بیمه بیکاری، بارداری و ... اقدام کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان در پایان با اشاره به اینکه امسال آمار دریافت کنندگان بیمه بیکاری کاهش یافته و این ناشی از اشتغازایی و بهبود فضای کسب و کار است.

 همچنین امروز با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان مراسم تودیع رئیس تأمین اجتماعی شعبه شهید باقری رفسنجان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات جاوید تقدیر و وی به اداره کل تأمین اجتماعی کرمان منتقل شد.

به‌گفته مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان، رئیس جدید اداره رفسنجان بزودی معرفی خواهد شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.