دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1401/07/16
کدخبر :71454
7
چاپ :

کارخانۀ آسفالت شهرداری قلعه‌گنج پلمب شد

مسئول اداره حفاظت محیط زیست قلعه‌گنج از پلمب کارخانۀ آسفالت و سنگ‌شکن شهرداری خبر داد و گفت: «کارخانۀ آسفالت و کلیۀ تاسیسات شن و ماسه و سنگ‌شکن شهرداری قلعه‌گنج به دلیل مشکلات زیست محیطی پلمب شد».





 

به گزارش فردای کرمان به نقل از فردای کرمان، سلمان کرمی با بیان اینکه مسئولان این کارخانه به تذکرات توجه نکرده‌اند، افزود: «عدم ثبت در سامانه پایش محیط زیست از دیگر دلایل تعطیلی کارخانه آسفالت است».

وی ادامه داد: «پس از اعطای مهلت قانونی برای رفع آلایندگی، هیچ اراده‌ای از طرف شهرداری برای احترام به قانون  مشاهده نشد بنابراین، با حکم قضایی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن شهرداری پلمب و تا اخذ مجوزهای قانونی از فعالیت آن جلوگیری شد».

وی اظهار کرد: «وظیفۀ نظارت بر صنایع بر عهدۀ محیط زیست است. دست افراد قانون‌مدار حامی توسعه و اشتغال را می‌بوسیم ولی اجازه نمی‌دهیم افراد یا ارگان‌هایی به بهانۀ توسعه، مسائل بهداشتی و زیست محیطی را رعایت نکرده و به آنچه حق مردم در سلامت است احترام قائل نشوند».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.