دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/10/28
کدخبر :100145
4
چاپ :

پیام تشکر خانواده شهدای دانش آموز و فرهنگی حمله تروریستی کرمان از سپاه پاسداران

خانواده شهدای دانش آموز وفرهنگی حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان وجامعه فرهنگی ودانش آموزی استان کرمان در پی حملات موشکی سپاه به مقر جاسوسی موساد درعراق وسوریه ازسپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکرکردند.

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
«روز انتقام مظلوم از ظالم، شدیدتر از روز ستم کردن ظالم بر مظلوم است»   حضرت  امام علی (علیه السلام)

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، بار دیگر جنایتی ناجوانمردانه توسط دشمن، چهره پلیدش را آشکارتر کرد، دشمن در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها و ابرمرد همه میدان‌ها "سپهبد حاج قاسم سلیمانی" تاب شکوه و عظمت آن اجتماع یکدلانه و آن همه اتحاد و انسجام را نداشت و دست به اقدامی جنایتکارانه و بزدلانه زد و منجر به خاک و خون کشیدن جمعی از هموطنان و هم استانی‌های عزیزمان از جمله شهادت ۲۸ دانش آموز و معلم شد.

اما نیروهای مقتدر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی با شناسایی مقرر گروهک‌های تروریستی در کشورهای همسایه، مواضع تروریست‌ها را مورد اصابت موشک‌های بالیستیک خود قرار دادند و اولین قدم را برای انتقام گیری از خون انسان‌های بیگناه و بی دفاع و زائران مرقد شهید سلیمانی برداشتند.

ما خانواده‌های داغدار شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ۱۴۰۲ در محل ورودی گلزار شهدای کرمان و جامعه فرهنگیان و دانش آموزی استان، ضمن ابراز خرسندی از اقدام شجاعانه و هوشمندانه سپاه پاسداران، این عملیات را مایه افتخار و اقتدار سپاه پاسداران می‌دانیم و مراتب قدردانی خود را از عاملان این حرکت غرورآفرین اعلام می‌کنیم و معتقدیم اگر دشمن زبون به فکر این گونه اقدامات خرابکارانه باشد، با اشدّ اقدامات متقابل و شدیدترین انتقام‌ها مواجه خواهد شد.

با آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و صلابت بیش از پیش نیروهای خدوم سپاه جمهوری اسلامی ایران، دیگر بار اعلام می‌کنیم تا پای جان پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و مکتب همه شهدا به ویژه شهید سلیمانی هستیم و چنین اقدامات مذبوحانه خللی در عزم و اراده ما و ملت شریف ایران ایجاد نخواهد کرد.

جمعی از خانواده های شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ۱۴۰۲ در کرمان و فرهنگیان و دانش آموزان استان کرمان

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.