يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1400/08/13
کدخبر :58555
26
چاپ :

پرونده‌های دعاوی اطفال و نوجوانان در کرمان ۴۳ درصد رشد داشته است

معاون اجتماعی و پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری کل کرمان گفت:پرونده های دعاوی مربوط به اطفال بویژه اطفال ونوجوانان مهاجر و پناهنده دراستان طی هفت ماه امسال درمقایسه بامدت مشابه سال قبل۴۳درصدرشدداشته است.

سید مهدی قویدل  در حاشیه کارگاه نظام عدالت برای اطفال و نوجوانان با تاکید بر کودکان مهاجر و پناهنده در کرمان افزود: بررسی قوانین موضوعه و آخرین قوانین مربوط به اطفال و نوجوان و نیز رویکردهای کنوانسیون های حقوق بشر و بین المللی در حوزه اطفال و نوجوانان از ضرورت های نظام قضایی به شمار می رود که در این زمینه کارگاه نظام عدالت برای اطفال و نوجوانان با تاکید بر کودکان مهاجر و پناهنده به مدت سه روز در کرمان آغاز به کار کرده است.
 
به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی با اشاره به این مطلب که کارگاه نظام عدالت برای اطفال و نوجوانان با تاکید بر کودکان مهاجر و پناهنده با همت معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه و همکاری معاونت اجتماعی دادگستری کل استان کرمان برگزار شده است تاکید کرد: این کارگاه با حضور پنج قاضی محاکم خانواده، پنج قاضی تجدیدنظر، پنج قاضی دادسرا، پنج قاضی دادگاه های ویژه اطفال و نوجوانان و پنج نفر از مدیران مرتبط از۱۲ آبان ماه کار خود را آغاز کرده و تا ۱۴ آبان ماه نیز ادامه خواهد داشت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان تاکید کرد: جمع بندی مطالب ارائه شده در این کارگاه سه روزه توسط معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه انجام خواهد شد و به صورت مکتوب در اختیار مراجع مربوط به نظام عدالت برای اطفال و نوجوانان با تاکید بر کودکان مهاجر و پناهنده قرار می گیرد.
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.