دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/10/02
کدخبر :98973
8
چاپ :

ویزیت تخصصی بیش از ۳۰۰۰ بیمار در طرح جهادی درمانیِ شهرستان جازموریان

مدیر شبکه بهداشت و درمان جازموریان از ویزیت تخصصی بیش از ۳۰۰۰ بیمار طی مدت چهار روز توسط تیم جهادی بقیة الله در سطح این شهرستان خبر داد.

اسماعیل امیری تبار خدمات گروه‌های جهادی را در زمینه‌های مختلف در شهرستان جازموریان و مناطق محروم قابل تقدیر دانست و گفت: بیش از ۳۰۰۰ بیمار در مدت چهار روز درحوزه‌های تخصصی زنان و زایمان، اورولوژی، گوش، حلق و بینی و جراحی عمومی توسط پزشکان تیم جهادی درمانی بقیة الله(عج) در شهرستان جازموریان ویزیت شدند که به نوبه خود خدمت بزرگی به کسانی است که به پزشکان متخصص دسترسی ندارند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: در این طرح بالغ بر ۶۰۰ سونوگرافی انجام شده و به ۱۰۰ نفر از بیماران نیازمند نوبت عمل جراحی داده شده که در آینده نزدیک تحت عمل جراحی قرار خواهند گرفت.

امیری تبار از انجام اقدامات پزشکی به صورت رایگان خبر داد و افزود: همه اقدامات انجام شده اعم از توزیع دارو، انجام آزمایشات، سونوگرافی و ... به صورت رایگان انجام شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جازموریان از اعضای تیم جهادی و همه کسانی که در اجرای این طرح همکاری داشتند، تقدیر کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.