دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/10/06
کدخبر :99276
4
چاپ :

نوسازی بیش‌از ۸۰ هزار واحد مسکونی در کشور طی یک‌سال گذشته

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از پنجم دی ماه سال گذشته تاکنون در سراسر کشور بیش از ۸۰ هزار واحد مسکونی نوسازی شده و همچنین ۶۰ هزار خانه ناپایدار جمع شده است.

محمد آیینی  در مراسم یادبود جان‌باختگان زلزله بم که در بهشت زهرای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته فرزندان این دیار به عنوان سفیران نوسازی و مقاوم سازی مسکن به سراسر کشور اعزام شدند و بیش از ۱۰۷ همایش برگزار کردند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: سفیران نوسازی در سراسر کشور اعلام کردند که باید به نوسازی مسکن شتاب بدهید و اگر اقدام نکنید، حتما جان افراد دیگری گرفته خواهد شد.

آیینی گفت: امسال نیز رویداد دیگری با حضور همین سفیران نوسازی شروع شد تا کارها و اقدامات ارزنده‌ای که باعث شتاب‌دهی به نوسازی مسکن شده، ارزیابی شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: از پنجم دی ماه سال گذشته تاکنون در سراسر کشور بیش از ۸۰ هزار واحد مسکونی نوسازی شده و همچنین ۶۰ هزار خانه ناپایدار جمع شده است.

وی افزود: جایزه ملی بم با همکاری سفیران نوسازی طراحی شده و نام بم همچنان ماندگار خواهد ماند تا ایران برای نوسازی بپا خیزد.

آیینی تصریح کرد: روزی تمام ایران برای بم آباد برخاستند اما امروز سفیران نوسازی بم برای ایران قوی بپا خاستند تا سقف‌های لرزانی برچیده شوند و نوسازی شتاب گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پایان گفت: باید برای شب‌های تاریک بم کاری انجام داد و شرکت بازآفرینی کمک می‌کند تا سال آینده در چنین روزی شب‌های بم نورانی و زیبا باشد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.