دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/10/27
کدخبر :100128
2
چاپ :

نخستین همایش ملی ایران‌شناسی و گردشگری در رفسنجان برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رفسنجان گفت:نخستین همایش ملی ایران‌شناسی و گردشگری۵ اردیبهشت‌ماه۱۴۰۳در دانشگاه ولیعصر با همکاری دانشکده ایران‌شناسی شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود.

حسن حسینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: ایران‌شناسی، گردشگری، صنایع‌دستی و همچنین رفسنجان‌شناسی از محورهای این همایش و مهلت ارسال مقالات تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به ایمیل دبیرخانه این همایش به نشانی ith@vru.ac.ir افزود: علاقمندان برای مشاهده کامل محورها هم می‌توانند به آدرس سایت همایش به نشانی https://cnf.vru.ac.ir/ith۱ مراجعه کنند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه دکتر محمد کشاورز و دکتر محمد علیزاده به ترتیب دبیر علمی و دبیر اجرایی همایش مذکور هستند، تاکید کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۳۴۳۱۳۱۲۷۵۷ و شماره همراه ۰۹۱۴۴۵۹۴۰۶۶ تماس حاصل کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: دانشکده ایران‌شناسی رفسنجان که تحت نظر دانشگاه ولیعصر است، با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان در سال آینده رشته‌هایی همچون موزه‌داری، مرمت بناهای تاریخی و گردشگری را تدریس خواهد کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.