دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/10/07
کدخبر :99295
2
چاپ :

نخستین دهکده استانی سالمندی در رفسنجان راه‌اندازی می‌شود

به اعلام آمادگی خیرین و بخش خصوصی برای تامین زمین و هزینه‌های ساخت این مکان نیاز داریم و باید شرایط لازم جهت اجرای این طرح مهیا شود.

محمود حیدری در جمع مسئولان و مدیران شهرستان رفسنجان اظهار کرد: بررسی هرم جمعیتی شهرستان رفسنجان نشان دهنده افزایش آمار سالمندان در سال‌های آینده است، از این رو باید برای ارائه خدمات و تامین سلامت دوران سالمندی از هم ‌اکنون برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مناسب انجام شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: در طرح مطالعاتی ایجاد دهکده سالمندی در رفسنجان، ساخت فضاهای درمانی و کلینیک‌های تخصصی، مجموعه فرهنگی و آموزشی و ورزشی، کاردرمانی و هم چنین بخش اقامتی و پناهگاهی برای نگهداری از سالمندان در نظر گرفته شده است.

حیدری بیان کرد: برای ساخت این دهکده سالمندی نیاز به زمینی با وسعت ۲۰ هکتار است که در حال حاضر با رایزنی‌ها از طرف فرمانداری و راه و شهرسازی در فاز نخست سه هکتار تخصیص یافته است.

رئیس بهزیستی رفسنجان خاطرنشان کرد: در مراحل و فازهای بعدی طرح توسعه‌ای این دهکده اجرا خواهد شد تا تمامی خدمات به جامعه هدف ارائه شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.